Usmakskurs Oslo og Akershus 16/9-25 kl. 18.

john petter

Fylkesstyre
Bli en bedre brygger ved å lære å gjenkjenne de vanligste usmakene i hjemmebrygg og hvordan du kan unngå dem. Det neste i rekken av våre populære usmakskurs vil bli avholdt tirsdag 16. september kl. 18.00 i Drammensveien 43.

Alle våre usmakskurs ledes av en sertifisert øldommer. Kursene er gratis og kun for Norbrygg-medlemmer. Merk at dette kurset primært er for Oslo-Akershus-medlemmer, men vi åpner for Norbryggmedlemmer fra andre fylkeslag 10. september kl. 00.
Påmelding i Hoopla.

Det er lov å ta med øl, både med og uten usmaker.
Vel møtt!! :)

Sist redigert:
Moro, jeg har meldt meg på! Usikker på om jeg tør å ta med meg noe, men det ser ut som om det er valgfritt :p
Dette er et usmakkurs, så der står Norbrygg for alt det vonde ølet - men du kan gjerne ta med egne frykteligheter - eller bare noe godt.

Ellers er jo smakekvelden et alternativ, også:).

Dette er et usmakkurs, så der står Norbrygg for alt det vonde ølet - men du kan gjerne ta med egne frykteligheter - eller bare noe godt.

Ellers er jo smakekvelden et alternativ, også:).

Ja, jeg har vært med på et sånt opplegg en gang for noen år siden, lokalt på Oppegård. Jeg kommer jo ut av en dvale her og har ikke så mye selvlaget. Prøver en bitter her nå, og den er hverken fryktelig eller noe jeg ville sendt til en konkurranse :) Blir hyggelig å treffes, jeg gleder meg!

Ja, jeg har vært med på et sånt opplegg en gang for noen år siden, lokalt på Oppegård. Jeg kommer jo ut av en dvale her og har ikke så mye selvlaget. Prøver en bitter her nå, og den er hverken fryktelig eller noe jeg ville sendt til en konkurranse :) Blir hyggelig å treffes, jeg gleder meg!
Kommer du CJ, så kommer jeg :)
Påmeldt.
… og det er utrolig artig både med smaking, usmaking, og ikke minst folka.

Jeg gir gladelig plassen fra meg dersom det er nye bryggere som ikke tidligere har deltatt og som mangler plass.

Kommer du CJ, så kommer jeg :)
Påmeldt.
… og det er utrolig artig både med smaking, usmaking, og ikke minst folka.

Jeg gir gladelig plassen fra meg dersom det er nye bryggere som ikke tidligere har deltatt og som mangler plass.
Alltid hyggelig når folk fra Sentralstyret kaster glans over et arrangement;).

Tilbake
Topp