Deilige bilder!!!

Nitrittsalt, litt brunt sukker, rosmarin, hvitløk, laurbærblad og pepper. Har brukt litt einerbær før, men tror ikke det blir det i år. Har begynt å bruke spekepose, for ellers kan det bråtørke litt.
Har prøvd spekepose en gang, husker ikke hva det var jeg skulle lage, men jeg fikk mugg på kjøttet. Så da ga jeg opp det, men kanskje jeg skal prøve igjen, tror jeg har noen poser liggende.

Har prøvd spekepose en gang, husker ikke hva det var jeg skulle lage, men jeg fikk mugg på kjøttet. Så da ga jeg opp det, men kanskje jeg skal prøve igjen, tror jeg har noen poser liggende.
De blir jo dårligere med alder, men jeg har ikke hatt mugg når jeg har brukt det. Ikke før jeg begynte med dem heller, iogforseg.

Reste And og to typer poteter. Nydelig sammen med en ‘ikke-Pils’ / bastard Lager.
Bedre enn de fleste ‘ekte’ Pils jeg har brygget. Denne er med kun Pilsmalt og Verdant + Magnum/Sladek/Saaz
ABV 5,5% / IBU 32 / 7dager gml
1769185961736.jpeg
Ps. Maten så mer innbydende ut før jeg gikk helt berserk…

Usikker hvilken av bildetrådene denne skulle i, men jeg frykta gjæren var død så dette var egentlig en god oversvømmelse :)

img_7310-jpeg.76294

Vedlegg

• IMG_7310.jpeg
    3,2 MB · Sett: 147
Sist redigert:
Cacio e Pepe – enkel, romersk og helt nydelig. Ristet kvalitetspepper fra Colombia. Spagetti no5, parmesan og Guanciola fra Italia. Vet sistnevnte er feil, men alt blir bedre med Guanciola.
Veldig salt vann, og er du i tvil … mer pepper.
Kraftig rett som krever et stødig øl. Two Captains
1769274592189.jpeg

Tilbake
Topp