Hvor bor du?
Jeg kjøper hos Vestbrygg.
Det er ikke lovlig å sende Oksygenflasker så du må finne en butikk i nærheten av der du bor
Innlegg i tråden 'Oksygen flasker hos Jula' https://forum.norbrygg.no/threads/oksygen-flasker-hos-jula.46592/post-631231Hvor kjøper dere oksygen flasker, type oxyturbo?
De 3 butikkene i lenka over sender. Jeg fikk tilsendt.Det er ikke lovlig å sende Oksygenflasker så du må finne en butikk i nærheten av der du bor.
husker ikke hvilket fraktselskap som ble brukt, det var ikke posten.Klasse 2
Takker da blir det Horten turBorrebrygg har det på lager, ifølge nettsiden. Det er vel ganske nærme.
Det normale er vel 1 L/min i ett minutt. Du trenger en regulator.Kor høgt trykk brukes for å tilføre oxygen i karet og kor lenge? (25L)
Har regulator, kva trykk skal eg opna for?Det normale er vel 1 L/min i ett minutt. Du trenger en regulator.
1L / 1min (flow)Kor høgt trykk brukes for å tilføre oxygen i karet og kor lenge? (25L)
O2-regulatorer pleier å være gradert med et flowmeter som viser liter/minutt. Du skal sette det på 1.Har regulator, kva trykk skal eg opna for?
Min viser 0-2,5 barO2-regulatorer pleier å være gradert med et flowmeter som viser liter/minutt. Du skal sette det på 1.
Jeg vet ikke hva slags regulator du har - men prøv ca. 0.6 bar i ett minutt. Det vil antagelig gi ca. 1 L/min.Min viser 0-2,5 bar