12.02.2011 Haandbryggerkonkurranse 2011

Har du tenkt til ? delta p? Haandbryggeriets ASIBA konkuranse?

  • Ja Helt klart. Med minst et bidrag

    Stemmer: 21 46,7%
  • Jeg regner med at jeg har noe klart innen fristen. Sansynligvis sender jeg ett bidrag

    Stemmer: 4 8,9%
  • Kanskje, hvis jeg har noe klart

    Stemmer: 20 44,4%
  • Nei. Rekker nok ikke å få brygga noe tidsnok

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    45
Grattis, og håper vi ser denne i butikkene etterhvert:)

Hva slags øl ble det?, spesifikasjoner?, masse ibu? (jada, jeg vet det er en asiba style, tenker mer spesfikt.. :) )
 
Gratulerer til Magnus, som får komme på HB og brygge oppskriften og får navnet sitt på etiketten.
Jeg kan legge til at jeg smakte samtlige bidrag selv, og dommerne hadde en vansklig oppgave... Alle øllene var helt fortreffelige.. Etter mine erfaringer har det lite å si hva slags utstyr man bruker.
 
Espen Unnvik skrev:
Gahr skrev:
Den fullstendige resultatlisten kan ses her.

38.5 > 40.5 ? , hva er det jeg ikke har fått med meg angåene poeng VS plassering?

*Poengene stemmer ikke nødvendigvis overens med den endelige plasseringen. Dette skyldes at de fem beste ølene (to fra ett dommerlag, tre fra det andre) gikk videre til en ny bedømming i en finalerunde hvor den innbyrdes rangeringen ble avgjort.

Norbrygg gratulerer vinnerne!
 
Andreas Gr skrev:
Espen Unnvik skrev:
Gahr skrev:
Den fullstendige resultatlisten kan ses her.

38.5 > 40.5 ? , hva er det jeg ikke har fått med meg angåene poeng VS plassering?

*Poengene stemmer ikke nødvendigvis overens med den endelige plasseringen. Dette skyldes at de fem beste ølene (to fra ett dommerlag, tre fra det andre) gikk videre til en ny bedømming i en finalerunde hvor den innbyrdes rangeringen ble avgjort.

Norbrygg gratulerer vinnerne!


Der var forklaringen ja.....
 
Ja, har nylig gått over til Speidel og denne ble brygget på den.
Brygget på 50literen med det lille maltrøret.
 
Tilbake
Topp