50/30 liters fat ønskes!

Jeg spurte om det samme på Bryggerikaia i Bodø, men det var helt uaktuelt..... Vi ble jo tipset om studentersamfunnet, kanskje du kan spørre for oss begge der?

Ellers lurer jeg på om noen har spurt bryggeriene direkte? Eller har noen andre gode tips?
 
Hei Johan!
Jeg har henvendt meg til Mack, men de ville ikke selge nå fordi de trengte fatkapasitet pga bygging av nytt bryggeri. Jeg har spurt flere plasser i Bodø og også i Tromsø, men det er nei. Forsøker noen andre kanaler nå.
Svein Erik
 
Hei. Jeg har 2 stk  fat 50 liter men koplingen på toppen er ødelagt. Mener jeg har noen 50 litere som er helt OK men det må jeg sjekke i helga. Ta kontakt med meg eller ring mob 98241112 jeg bruker helst 30 litere da de er lettere å håndtere alene.
Ole J
 
Nye stigerør får man fra candirect. Jeg har bestilt, betalt, fått... og rotet vekk mitt :roedme: :bank2:
 
Har tre 50-liters Speidelfat som jeg har bygget om med samme type ventiler som brukes på Corneliusfat. Bruker disse til modning og lagring men det kan også brukes til servering (hvis man har god plass). Har laget meg en slange med to utventiler for overføring til Corneliusfat. Er veldig fornøyd med denne løsningen da volumet er det samme som på min 50-liters Braumeister samt at jeg slipper flere typer ventiler og koblinger. Stålkvaliteten i Speidelfatene er kanskje litt "overkill" men de er konkurransedyktig på pris i forhold til Corneliusfat.
 
Jeg har fått tak i 10 stk brukte stigerør til 50 liters fat, Men de passer ikke helt til mine fat. Om du sender deg mål på dine, og de passer. så selges 100 kr stk
 
Torga!
Det kan være at jeg er interessert i to slike. Kan du holde av til meg, så skal jeg sjekke senere i dag!
Svein Erik  :)

Edit: Jeg ønsker to hvis de passer til den gamle typen alu 50 litere, dvs 49 cm lang!
Knut-Eirik: jeg så et nytt fint Speidel fat på bilen til Petit med navnet ditt på. Det var bare så vidt det ikke havnet i Bodø!  :)
Johan: ja takk!
 
Torga: Jeg hiver meg på denne også, overtar gjerne noen stigerør.

Svein Erik: Jeg har et 30l fat som jeg har overtatt for panten, dersom du vil ha det :)
 
Tilbake
Topp