7 fjell 0,33 flaske

Kjøpte meg noen 7 fjell mon plaisir pale ale i går. Ikke bare var dette et fantastisk brygg, men jeg likte virkelig disse flaskene. Noen som vet om man kan få kjøpt disse noen sted? Ser bryggselv har longneck 0,33, men usikker på om dette er samme flasken. Har tidligere kjøpt noe jeg trodde var lik Nøgne Ø sin flaske, men oppdaget at det var forskjell når varene ble pakket ut hjemme.

Jeg har også fått tak i noen flasker fra 7-fjell på polet, og ølet var meget godt. Flaskene er flotte de også, og vi har har flere slike fra Lervig (Lucky Jack og Hoppy Joe).

Det eneste som irriterer en smule er at 7-fjell bruker etiketter som sitter som bare fy. Andre har kommentert at etiketter på Nøgne Ø og Haandbryggeriets flasker sitter godt, men det er ikke noe problem sammenlignet med 7-fjell sine. Vil ikke slutte å handle smaksprøver fra 7-fjell, men flaskene går i den grønne containeren.

Jeg har også fått tak i noen flasker fra 7-fjell på polet, og ølet var meget godt. Flaskene er flotte de også, og vi har har flere slike fra Lervig (Lucky Jack og Hoppy Joe).

Det eneste som irriterer en smule er at 7-fjell bruker etiketter som sitter som bare fy. Andre har kommentert at etiketter på Nøgne Ø og Haandbryggeriets flasker sitter godt, men det er ikke noe problem sammenlignet med 7-fjell sine. Vil ikke slutte å handle smaksprøver fra 7-fjell, men flaskene går i den grønne containeren.
Er ikkje alle 7 fjell plastfolie etiketter ? Har ikkje testa alle men dei eg har er folie som er ok å få av.

frå min HTC "smart-tellefon "

Oki. Limet har ikkje eg testa. Sitrusrens tar ikkje det det ok då ?

Det låner eg på jobb

frå min HTC "smart-tellefon "

Tilbake
Topp