Maken til useriøs butikk har jeg aldri opplevd. Bestilte en del varer fra dem for snart 3 uker siden, og varer er ennå ikke levert. Jeg fikk mail med sporingsnummer fra Posten, og der står det fortsatt «ingen pakke er mottatt». Når jeg etterlyste pakken etter en uke fikk jeg som svar den skulle sendes om en time. Fortsatt ingen pakke sendt neste dag og da var svaret «forrige svar var feil». Etter ennå fler purringer fikk jeg ett nytt sporingsnummer, denne gangen fra Post Nord og til en forsendelse uten mottaker eller noen annen info som skulle tilsi at det er varer jeg skulle ha. Heller ikke denne sporingen har endret seg på over en uke. Fortsatt hverken en beklagelse eller en vilje til å forsøke løse problemet fra Petit sin side og fortsatt ingen forsendelse sendt fra dem. Regner nå med hele butikken er ren svindel eller på vei mot konkurs eller lignende og selger kanskje varer de ikke har. Det er i alle fall sikkert de har ikke sendt varene og kommer med nye løgner hver gang jeg etterlyser dem.