Endelig! Har ikke brygget siden januar og var veldig lysten på å oppgradere utstyret. Nå er det gjort. Tok en skikkelig runde i dag og fikk satt sammen bryggeriet, så nå er det 99% ferdig. Må gjøre noen småting, som å fikse diverse lekkasjer, men dette her skal bli gøy! Tok en liten test med vann for å lære meg utstyret litt og bare se at alt er i orden. HERMSen funket kjempebra! Med unntak av én ting: Jeg stilte PIDen på 66 grader, men den gikk opp til 67 og holdt seg der. Hva kan være grunnen?
Her er det funksjon før form, så vakkert er det ikke. Men gleder meg voldsomt til helgen, da er planen å få laget en Lucky Jack. Skal få tatt noen bilder da.
Må legge til at jeg fikk hjelp av Evenr her på forumet. Etter lang tids irritasjon over elementet i HLT fikk vi ordnet det (håper vi)
Her er det funksjon før form, så vakkert er det ikke. Men gleder meg voldsomt til helgen, da er planen å få laget en Lucky Jack. Skal få tatt noen bilder da.

Må legge til at jeg fikk hjelp av Evenr her på forumet. Etter lang tids irritasjon over elementet i HLT fikk vi ordnet det (håper vi)