FrodeSy
Norbrygg-medlem
Er eigentleg ganske så lei av øl stappande full av amerikansk humle for tida, men så fekk eg smake Kernel sin Pale ale med Mosaic og Simcoe og det var, ja nydeleg godt, om enn litt for søtt. Når eg då brått arva eit Muntons Connoisseurs pils-kit, så kom eg på at eg kunne prøve meg på ein liten miks her. Ergo blir det steeping av carapils, krystall 30 og 70 ebc og munchen 25 ebc, Safale US-05 og pils-kitet. Sidan Mosaic og Simcoe er ganske så fruktig og søtt, tenkte eg i utgangspunktet på å supplere med Chinook eller Citra. I tillegg til desse humlene, har eg ca 100 gram kvar av Cascade og Nelson Sauvin.
Eg ser jo at dette kan bli all-but-the-kitchen-sink når det gjeld humle, men kva faan. Er det nokon som har testa ein fin kombo av mange / alle av desse, eller blir det berre å peise på og sjå kva det ender opp med?
Eg ser jo at dette kan bli all-but-the-kitchen-sink når det gjeld humle, men kva faan. Er det nokon som har testa ein fin kombo av mange / alle av desse, eller blir det berre å peise på og sjå kva det ender opp med?