Årets julebrygg

Ser ut til at vi blir mange, kjempehyggelig. Morten du får be dem holde flyoppvisningen helgen etter, dette er mye viktigere.
Magnus, meld deg på. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Nå må vi vel bestemme hva og hvor mye vi skal brygge, hvem setter gjærstarte (foreslår Helge) hvem kjøper ingrediensene, vi kan betale på nett til Vin og Bar.
Drar på jakt i Sverige til fredag, og blir borte 6 dager. Vil være tilgjengelig på telefon på kveldstid >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Jeg er jo litt grønn hva anngår ingredienser til et julebrygg. Men jeg sier brygge mest mulig, går mye øl i høytiden :D hvis det er noe jeg kan gjøre, fikse, speak out!
 
Har dere noen offisiell grense for hvor Nedre Romerike ender? Jeg trives godt på Romerike, har mange kompiser på Lillestrøm med omegn, syns ikke LSK er det verste laget i Norge og har trådt mine bryggersko hos Morten på Leirsund... Jeg er dessuten bosatt mellom Romerike og Bryggselv, og mener selv at jeg geografisk hører til Søndre Nedre Romerike  :ilike:

Hva mer skal til for å kvalifisere for medlemskap?  ;)


Edit: Og så har jeg siden i juli vært lykkelig eier av en Speidel, som jeg hittil har brygget 2 brygg på!  :yes:
 
Du er selvfølgelig velkommen. Krav til medlemskap? Nja, en hundrings eller to ved fellesinnkjøp til fellesbrygg. Ellers genuin interesse for øl og sosiale lag.
 
Veldig hyggelig å høre. Interessen for brygging, øl og sosiale lag er så absolutt genuin. Interessen for øl og sosiale lag har jeg hatt i mange år. Bryggeinteressen har ligget latent i et par år, og manifesterte seg i innkjøp av utstyr og bryggestart nå i sommer  :yes:

Morten, siden du ikke fikk bruk for dine overtalelsesevner så får jeg vel tilbake den 100-lappen?  :fyflate:
 
Blir nok henting i barnehage og litt middag før jeg kan komme, men burde være klar fra 1700 i hvert fall. Noen som kjører forbi Skjetten som har lyst til å plukke meg opp?
 
Da dette er mitt første fellesbrygg, igrunn første møte med de fleste. Hva er "timetabellen" på dagen/kvelden!? Litt rart spørsmål, men ja :) hva skal jeg eventuelt ha med etc.
 
Hei gutter.
Vi starter kl. 17.00 med bryggingen. Det vil bli servert elggryte kl.19.00 mens vørten koker.
Drikke blir sommerølen som vi brygget hos Knut-Erik.
Helge, IKKE spis før du kommer. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Tilbake
Topp