Årets julebrygg

Sett deg opp på doodle skjema i starten av tråden, og velkommen til fellesbrygging. Husk 200.- i fellesutgifter.

Da har jeg vært inne på Doodle og svart. Når jeg velger lenken for beliggenhet for evenementet, så havner jeg imidlertid i nærheten av Ystad i Skåne. Vet ikke om jeg rekker dit innen fredag kl. 1700, men hvis jeg starter i morra så bør det gå greit ;-)

By the way, nå som ting er kjøpt inn. Hva slags brygg blir det, noen recipe? Eller forblir dette en hemmelighet? :)

Oppskriften er ingen hemmelighet, alle som vil kan få med seg den hjem etter bryggemøtet, skriver den ut i 15 eksemplarer. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Sitter i et helvetes vær på Vestlandet. Reiser hjem i morgen, slakting torsdag og så krystallklar for dette.

;D

Hei Knut jeg har ikke vært hos deg før så jeg lurte på adressen, også kommer jeg med buss så hva er nærmeste holdeplass og hvilken buss skal jeg ta fra stasjon?
Send meg evt PM
Ronny

my6ude3a.jpg

Trenger vi si noe mer?

En fantastisk kveld Knut, hils kona og si at maten var en innertier :) jeg glemte og ta med oppskriften, hadde du kunne sendt meg den?
Og den sierra nevada (?), om jeg ikke husker helt feil, den som påtar seg ansvaret for den kan gjerne sende den også. Fantastisk godt, alt var egentlig kjempe godt :)

Endelig et livstegn også herfra...  Tusen takk for en (u)sedvanlig (Blir det egentlig riktig å si sedvanlig eller usedvanlig....?) trivelig kveld.  Maten var nydelig, bryggerhuset i en klasse for seg, ølene var gode (men altfor små for meg - tror de var store nok for dere) og-og-og....  En super kveld!

Takk til dere begge.

MM

Eh... altså... jeg skulle skrevet noe her om fredagens fellesbrygg, men av en eller annen merkelig grunn er det noen "hull" i hukommelsen min fra helga... og lørdag var det ikke mye futt i en gammel kropp :roedme:

Jeg vil likevel, fra Nedre Romerikes innerste avkroker i Oslo, takke dere alle for en usedvanlig trivelig kveld, og delvis natt! Jeg hadde det utrolig hyggelig, og må si at dere var en kjempefin gjeng. Kunnskapsrike, trivelige, tørste menn er ikke de verste man kan kjenne. Jeg ser allerede frem til neste treff!  :ilike: :amen:

Med tårer i øynene leser jeg.

Hele lørdagen på dugnad i slakteboden nord i Värmland. Elgjakten begynner den 8 og drøyt 20 elger skal mørnes og stykkes.

Skulle gjerne ha vært med dere.  :headbang: :headbang: :headbang:

Hei gutta.
Kjempehyggelig kveld/natt.
Har mistet telefonen min, og der ligger tlf.nr. til dere alle.
Kan dere sende meg nummeret til dere på PM til meg?
Ny telefon vil være oppe å gå fra lørdag. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Surrebukk...... Må ikke ligge i bryggeboden hele dagen, vi var der en kveld så vi skjønner tegninga :biersmile:..... hva brygger du på den da? Mobiløl? For den ligger i mesken går jeg utifra... :fyflate:

Hei gutter.
Nå skal juleølen tappes over på fat, er det noen som kan hjelpe til, blir litt tungt å løfte 60l alene.
Tenkte å gjøre dette lørdag eller søndag. Gi meg beskjed så snart som mulig. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Tilbake
Topp