Ingen påmelding på årsmøtet, alle kan møte opp.Er det påmelding til årsmøtet, eller kan man bare møte opp ?
Gikk gjennom i Oslo.Spent på å høre utfallet av sammenslåingsspørsmålet.
Skulle jo tro det går igjennom i Akershus også, men det gjenstår vel å se. Bra gjennomført prosess. Håper jeg tar feil hva angår konsekvensene.Gikk gjennom i Oslo.
Alt var enstemmig.Ingen stemmetall i referatet?
Det ser ut til at Norbrygg Akershus ikke har kalt inn til årsmøte og at styret der har kollapset.Skulle jo tro det går igjennom i Akershus også, men det gjenstår vel å se. Bra gjennomført prosess. Håper jeg tar feil hva angår konsekvensene.
Hva blir neste ledd da, tro? Det må vel nesten løftes til landsmøtet?Det ser ut til at Norbrygg Akershus ikke har kalt inn til årsmøte og at styret der har kollapset.
Dersom noen i Akershus ønsker sammenslåing, kan vedkommende be sentralstyret kalle inn til ekstraordinært årsmøte hvor sammenslåing er eneste sak på agendaen?Men kan sentralstyret på Akershus' vegne vedta en sammenslåing med Oslo? Kanskje, men det er vel ikke en helt ideell måte å gjøre det på?
Dersom det er en mulighet, kan jeg godt være noen i Akershus.Dersom noen i Akershus ønsker sammenslåing, kan vedkommende be sentralstyret kalle inn til ekstraordinært årsmøte hvor sammenslåing er eneste sak på agendaen?