Tenkte å bruke denne SSR'en med EZBoil.Ja, den er fin, men hvis du skal bruke den sammen med en STC-1000 må du ha en likestrømskilde på mellom 3 og 36 volt i tillegg for å trigge den.
Tenkte å bruke denne SSR'en med EZBoil.Ja, den er fin, men hvis du skal bruke den sammen med en STC-1000 må du ha en likestrømskilde på mellom 3 og 36 volt i tillegg for å trigge den.
Ok, så du har tenkt å bestille fra Auber?Tenkte å bruke denne SSR'en med EZBoil.
Med frakt, moms og fortolling må du regne med ca 1300,- NOK.Ligger på $47.
Auber selger også på ebay, det kan lønne seg for da betaler du momsen direkte og slipper fortolling i Norge.Med frakt, moms og fortolling må du regne med ca 1300,- NOK.
Jeg husker ikke helt, men vet at jeg har kjøpt noen sånne termostater som tåler litt mer varme enn originalen. Tipper jeg da har kjøpt 16A, håper ihvertfall jeg gjorde det på min BB60...Jeg har 3000W, og da tør jeg ikke gjøre som deg med en 10 amps rated bi-termostat
Blir ikke det vanskelig når elementene er koblet sammen?løsningen blir å bruke en termostat for hvert varmeelement
Reléet kobles ikke slik, du har tegnet et batteriTenkte noe slikt:
Vis vedlegget 64833
Ja, jeg er dårlig på slike symboler, men termostatene ble bra?Reléet kobles ikke slik, du har tegnet et batteri
Var ikke symbolet som var problemet, et relé kobles i serie på bare den ene lederen.Ja, jeg er dårlig på slike symboler, men termostatene ble bra?
Jeg synes det høres ut som en dårlig plan. Jeg har ikke prøvd det selv, men jeg vil tro at 220VAC tett inntil en signalkabel kan gi forstyrrelser i temperaturmålingen. Har sett en del prosjekter på nettet og signal og strøm går alltid i separate kontakter og kabler.Med oppmerksomheten til tre kompetente herrer, @msevland, @Amarillo og @PetterL, så har jeg et dumt spørsmål. Jeg har kjøpt inn en tre-polet connector/plug for 16A 220VAC, for 1fas varmelementene + jord. Men, så har jeg i bestilling en firepolet ditto, 10A, hvor jeg tenkte å styre pumpen med to leder (220VAC) og lese av temperaturføleren med de andre to lederne (passiv motstand) med input til bzBoilen. Er det litt utenfor å kjøre 220VAC og signalspenning i samme kabel?