hei, fikk plutselig opp en feilmelding E 3 på display under brygging. Maskina kutta helt å viser bare denna E3 på skjermen. Var heldig vis bare 1 min igjen av koketiden. Noen som vet hva det kan være?
Har du vasket ut maskinen? Ut ifra det jeg har langt bak i hodet så kan det være for at sensoren har blitt dekket av for mye gunk og da avlest en temperatur som er høyere enn det som er "tillatt". Prøv å vask ut bunnen og start den med litt vann.
Har du vasket ut maskinen? Ut ifra det jeg har langt bak i hodet så kan det være for at sensoren har blitt dekket av for mye gunk og da avlest en temperatur som er høyere enn det som er "tillatt". Prøv å vask ut bunnen og start den med litt vann.[
Takker så mye for svar, skal prøve begge deler å se om det hjelper. Brygget med hvete som beskrevet i linken ovenfor så det kan jo være årsaken. Takker så mye for svar. Fortsatt god helg
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.