Beer brew 30 feilkode

hei, fikk plutselig opp en feilmelding E 3 på display under brygging. Maskina kutta helt å viser bare denna E3 på skjermen. Var heldig vis bare 1 min igjen av koketiden. Noen som vet hva det kan være?:)
 
Har du vasket ut maskinen? Ut ifra det jeg har langt bak i hodet så kan det være for at sensoren har blitt dekket av for mye gunk og da avlest en temperatur som er høyere enn det som er "tillatt". Prøv å vask ut bunnen og start den med litt vann.
 
Har du vasket ut maskinen? Ut ifra det jeg har langt bak i hodet så kan det være for at sensoren har blitt dekket av for mye gunk og da avlest en temperatur som er høyere enn det som er "tillatt". Prøv å vask ut bunnen og start den med litt vann.[
Ok, jeg har opplevd samme kode på en Bratberg. Da kunne det løses ved å resette den. Her er det omtalt på en BB både automatic og ikke : https://forum.norbrygg.no/threads/bbautomatic-30.33388/page-2

Uansett, hvis du ikke finner utav det derfra ville jeg hørt med Per Inge på ølbrygging, jeg har hvertfall opplevd strålende service fra den kanten!

Takker så mye for svar, skal prøve begge deler å se om det hjelper. Brygget med hvete som beskrevet i linken ovenfor så det kan jo være årsaken. Takker så mye for svar. Fortsatt god helg:)
 
Tilbake
Topp