Bemanning av Norbrygg stand under ØlOgMat festival i Oslo 17. til 21. Juni

Har du lyst ? v?re frivillig under ?l- og Matfestivalen?

  • Ja, jeg blir med mye

    Stemmer: 5 33,3%
  • Ja, jeg kan være med lite grann

    Stemmer: 1 6,7%
  • Vet ikke

    Stemmer: 9 60,0%
  • Nei, jeg har ikke anledning

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei, det vil jeg ikke gjøre en innsats for

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    15
  • Avstemningen er stengt .

Riis'en

Dommer
Hei kjære medbryggere!
Som kjent for noen kommer Norbrygg til å stille med info/demo stand under årets ØlOgMat festival i Sofienbergparken. I den forbindelse trenger vi frivillige til å stå ved standen som vi må ha bemanna store deler av dagen. Undertegnede kommer til å brygge øl og demonstrere forskjellige aspekter ved hjemmebrygging. Er det noen som kunne tenke seg å være med å representere for vår edle hobby?

Andreas
 
Skulle gjærne deltatt, men er desverre mye jobb den uken.
Får selv bare mulighet til å ta en tur siste dagen :(
 
Jeg rekker antakelig å gjøre litt på de første 2 dagene, kommer litt an på den vanlige arbeidsplanen min. :)
 
Det er ikke så mange reaksjoner her som jeg hadde håpet på.  :nosmile:

Hvis ikke flere melder seg så ser det ut at Andreas må representere Norbrygg nesten helt alene i 5 dager i strekk!  :eek:

Hjelp denne mannen, han gjør det av kjærlighet for oss frelste og for de som vil bli frelst!  :yes:  :amen:


Eller har du fått PM av mange frivillige uten at vi ser det, Riis'en?  ;D
 
Hvordan ser programmet ut disse dagene? Hvordan er standen til Norbrygg tenkt? Er det kun kveldstid, eller også dagtid?
 
Jeg har sannsynligvis ingen planer 20. og 21. juni, så jeg blir gjerne med og hjelper til. Tidligere i uken er jeg i Bergen for å jobbe (og drikke øl).
 
Ser ut som folk bare er opptatt av seg selv gitt.  :(
Standen må bemannes fra 11:00 til 22:00 så det er greit å bytte litt på tror jeg. Jeg blir jo der store deler av dagen og brygger, men det er jo greit med litt avløsing fra det også.
Det blir kun de som er med og hjelper til som får drikke øllet senere i sommer  >:D
 
Grove skrev:
Jeg har sannsynligvis ingen planer 20. og 21. juni, så jeg blir gjerne med og hjelper til. Tidligere i uken er jeg i Bergen for å jobbe (og drikke øl).

Når er du i Bergen?
 
Jeg kan stille på kveld/helg (man er ønsket på jobben innimellom, også). Ikke hver kveld, og ikke hele helga, men noe....
 
Gahr skrev:
Grove skrev:
Jeg har sannsynligvis ingen planer 20. og 21. juni, så jeg blir gjerne med og hjelper til. Tidligere i uken er jeg i Bergen for å jobbe (og drikke øl).

Når er du i Bergen?

17. - 19. juni. Om du er interessert i å ta en øl den 17. må du si ifra. :)
 
Jeg kan muligens ta en dag fri for å være med på standen, men dagene fylles fort opp framover...
 
Om ønskelig kan jeg hjelpe til etter 1700 på ukedagene, og lørdag ettermiddag/kveld (jeg skal på konsert kvelden før, og kommer til å være fyllesjuk). Søndag er jeg ledig.
 
Supert folkens! Jobber med å lage en vaktliste. Sender ut til alle som meldte seg.
Det blir storfest en gang i Juli med konsumering av de 100 literne vi brygger under festivalen.
 
Jeg har fortsatt ikke hørt noe mer om når det er ønskelig at jeg bidrar. Ettersom dette snart er timer, og ikke dager, unna, så må jeg nesten få beskjed om når det er ønskelig at jeg hjelper til. Kveldene (og dagene) begynner å fylles opp med andre avtaler, og så lenge jeg ikke har hørt noe, så forholder jeg meg til at jeg ikke skal være med.
 
Har heller ikke hørt noe fra Riis'en...
Han har kanskje fått nok folk til å stå på standen da???
Noe andre som har hørt noe?

Men enig med deg, Gustav. Det hadde vært fint og fått litt info når man har satt av tid til dette.
Også hvis vaktlista ikke er fylt opp og man ikke er satt opp på noe.
 
Kan ikke se at du har meldt deg bidland. Men din deltagelse er saa absolutt velkomment i en lang og begivenhetsrik uke. :)
Sorry for at jeg ikke har vaert flinkere organisatorisk, men har femten ting aa gjøre samtidig. Dette er tross alt et prosjekt på eget initiativ. Gøy å kunne stå å brygge øl mens man verver folk til godt øl. Har ordna med utstyr og ingredienser til fem brygg. Blir tørr gjær på de fire første og sa stater vi opp en pakke 3036 til det femte og siste. Saa kan folk se hvordan man dyrker opp gjær. Jo mere vi er sammen jo gladere vi blir osv. Lets go!
 
Tilbake
Topp