OlaM
Norbrygg-medlem
Eg har kjøpt ei trykksprøyte (5 liter) på Jula for å vaske kraner og slanger. Men det er ei bensinlukt eg ikkje får vekk. Så vidt eg kan skjønne er kilden den "puten" som er i enden av pumpehuset (der luft blir pressa inn i tanken), dvs den sylinderen som håndpumpa beveger seg opp og ned i.
Etter litt søking ser det ut som andre bruker denne sprøyta uten problem, men eg fant og ein som har samme erfaring som meg (@Anders-). Eg har ikkje sitert i den tråden, siden det var om internettvarp.
Er det nokon som har tips om korleis eg kan få vaska dette skikkelig? Eg har hatt det i salo-vatn nokre timar, ca 1 døgn i PBW, men det luktar fremdeles. Eg har ikkje prøvd å skrubbe det, men det skal jo ikkje vera nødvendig med PBW. Eg har tenkt tanken på sterkare fettløysing (salmiakk), men er usikker på om salmiakk er noko eg bør bruke på det som skal i kontakt med det eg skal putte i munnen.
Etter litt søking ser det ut som andre bruker denne sprøyta uten problem, men eg fant og ein som har samme erfaring som meg (@Anders-). Eg har ikkje sitert i den tråden, siden det var om internettvarp.
Kjøpte meg en trykksprøyte(manuell), tiltenkt slangevask, på clas for en tid tilbake. Problemet med denne var at den luktet så ekstremt av bensin el.l. at jeg aldri har turt å bruke den til noe ølrelatert i frykt for at den skal sette smak eller i verste fall reagere med noe.
Noen som har tips til rimelige trykksprøyter eller annet som kan brukes til slangevask? Trenger forsåvidt ikke å være internettvarp.
Er det nokon som har tips om korleis eg kan få vaska dette skikkelig? Eg har hatt det i salo-vatn nokre timar, ca 1 døgn i PBW, men det luktar fremdeles. Eg har ikkje prøvd å skrubbe det, men det skal jo ikkje vera nødvendig med PBW. Eg har tenkt tanken på sterkare fettløysing (salmiakk), men er usikker på om salmiakk er noko eg bør bruke på det som skal i kontakt med det eg skal putte i munnen.