Bernts bryggeri

krs skrev:
Bernts skrev:
Ble ble litt kluss med rekkefølgen på bildene, men resultatet er forhåpentligvis 23 liter pilsner om en 60 dagers tid.

Flott oppsett! Ser dette er en relativt gammel tråd, men et raskt spørsmål; hva slags kjøleskap har du tanken i, og er det en 53-liter Blichmann? Disse er vel ca. 60 cm i diameter(?)

Gammel tråd?, jeg brygger enda på samme oppsett ;)

Jeg har en 53 liters Blichmann, og den passer perfekt i et 140 cm Zanussi kjøleskap.
 
Bernts skrev:
Gammel tråd?, jeg brygger enda på samme oppsett ;)

Jeg har en 53 liters Blichmann, og den passer perfekt i et 140 cm Zanussi kjøleskap.
Jeg så aldri på de nyeste postene i tråden, men ser nå at den er nylig oppdatert ja. Hva slags Zanussi-modell er det snakk om (hvis du har det lett tilgjengelig)?
 
magne1972 skrev:
Bernts skrev:
Her er instruksjonsboka som fulgte med..
Jeg trodde ærlig talt jeg var alene om å ta vare på bruksanvisninger på absolut alt :)
Godt å se at man ikke er alene der :)



Ekte mannfolk les ikkje bruksanvisning ..........

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 2
 
Jeg har ikke lest den heller, men jeg har den, og den kom til nytte. ;D
[/quote]


Eg finn dei ikkje att når eg treng dei ........

Sent from my HTC One X+ using Tapatalk 2
 
magne1972 skrev:
Bernts skrev:
Her er instruksjonsboka som fulgte med..
Jeg trodde ærlig talt jeg var alene om å ta vare på bruksanvisninger på absolut alt :)
Godt å se at man ikke er alene der :)

Å nei. Tar vare på alt. Kan jo være en må slå opp en gang. Senest i går rota jeg i instruksjonsboka til reciveren. ;)
 
Bernts skrev:
Her er instruksjonsboka som fulgte med..
Takker! Det ser ut til at denne modellen er utgått, og de nye modellene har dessverre dårligere plass innvendig.
 
Det er vel en fin oppgradering tenker jeg. Dog synd at Blichmann fremdeles opererer med gjenger.

Fin samling med reservedeler, forresten!
 
Tilbake
Topp