Hva er den beste perlic krane fra petit, http://petitagentur.mystore3.no/categories/perlic-kraner har tenkt å bytte ut mine to billige.
Creamer vill jeg ikke anbefale. Den beste perlick-kranen er også utgått av produksjon.... 425. Den er en buldozer!Odland skrev:Kommer an på om du vil ha creamerfunksjon (575) eller ikke (525). Rustfritt (Ss) er jo også flott.
Hvem som solgte dette?Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammen fikk det på under en uke
Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammen fikk det på under en uke
tor.gilje skrev:Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammen fikk det på under en uke
Har bestilt hos Petit nå, men de hadde ikke gjennomgangen så den må bestilles over there, har du link til butikken
Aleksander87 skrev:Hvem som solgte dette?Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammen fikk det på under en uke
Grunde skrev:Snakket med petit og hørt om de får inn igjen gjennomføringer i nær fremtid?
Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammen fikk det på under en uke
Grunde skrev:Jo sant det. Er litt fan av å sponse de lokale aktørene vi har og jeg da, men det er klart det blir fort flere hundre kroner å spare. Var forresten innom den lokale bryggesjappa siden forrige innlegg, og de hadde priset 525ss til over 600,-. Trist!
Odland skrev:Safiren? Er ganske så dyrt der ja. Føler jeg må drikke 4-5 kopper "smaksprøve" kaffe hver gang jeg er der for å veie opp