Hva er den beste perlic krane fra petit, http://petitagentur.mystore3.no/categories/perlic-kraner har tenkt å bytte ut mine to billige.
Creamer vill jeg ikke anbefale. Den beste perlick-kranen er også utgått av produksjon.... 425. Den er en buldozer!Odland skrev:Kommer an på om du vil ha creamerfunksjon (575) eller ikke (525). Rustfritt (Ss) er jo også flott.
Hvem som solgte dette?Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammenfikk det på under en uke
![]()
Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammenfikk det på under en uke
![]()
tor.gilje skrev:Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammenfikk det på under en uke
![]()
Har bestilt hos Petit nå, men de hadde ikke gjennomgangen så den må bestilles over there, har du link til butikken
Aleksander87 skrev:Hvem som solgte dette?Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammenfikk det på under en uke
![]()
Grunde skrev:Snakket med petit og hørt om de får inn igjen gjennomføringer i nær fremtid?
Rutof skrev:Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen så det er litt rimeligere over dammenfikk det på under en uke
![]()
Grunde skrev:Jo sant det. Er litt fan av å sponse de lokale aktørene vi har og jeg da, men det er klart det blir fort flere hundre kroner å spare. Var forresten innom den lokale bryggesjappa siden forrige innlegg, og de hadde priset 525ss til over 600,-. Trist!
Odland skrev:Safiren? Er ganske så dyrt der ja. Føler jeg må drikke 4-5 kopper "smaksprøve" kaffe hver gang jeg er der for å veie opp![]()