Beste Perlic krane

Kommer an på om du vil ha creamerfunksjon (575) eller ikke (525). Rustfritt (Ss) er jo også flott.
 
Odland skrev:
Kommer an på om du vil ha creamerfunksjon (575) eller ikke (525). Rustfritt (Ss) er jo også flott.
Creamer vill jeg ikke anbefale. Den beste perlick-kranen er også utgått av produksjon.... 425. Den er en buldozer!
525 er penere, og har ikke creamerfunksjon, mer vet jeg ikke om den. Har selv en 575-creamer, men den skal byttes ut med tiden. Blir ikke brukt nå heller ;)
 
Jeg har 8x creamer... Perlick er kjempebra, rustfritt og forward sealing! Status etter 2 år: bruker sjelden creamer-funksjon, men synes de fungerer fint. Når jeg har kompiser over så er det noen som ikke fikser denne tappekranen, slik at har du mange 'gjest-tappere' så er det lurt å droppe creamerfunksjon, men ellers er den grei nok å ha - men absolutt ingen nødvendighet.... Mao 525 er det sikreste valget.
 
Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen  så det er litt rimeligere over dammen :) fikk det på under en uke :)
 
Rutof skrev:
Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen  så det er litt rimeligere over dammen :) fikk det på under en uke :)

Har bestilt hos Petit nå, men de hadde ikke gjennomgangen så den må bestilles over there, har du link til butikken
 
tor.gilje skrev:
Rutof skrev:
Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen  så det er litt rimeligere over dammen :) fikk det på under en uke :)

Har bestilt hos Petit nå, men de hadde ikke gjennomgangen så den må bestilles over there, har du link til butikken

http://www.homebrewstuff.com/
 
Husk å sende Mail på frakt pris. Web shoppen  gir en alt for høy frakt pris. Så får du faktura på Mail og betaler med paypal.
 
Jo sant det. Er litt fan av å sponse de lokale aktørene vi har og jeg da, men det er klart det blir fort flere hundre kroner å spare. Var forresten innom den lokale bryggesjappa siden forrige innlegg, og de hadde priset 525ss til over 600,-.  Trist!
 
Syns det er ok å betale litt mer, men ikke alt for mye. Kjøpte kran, shanks, håndtak, dryp strømpe og verktøy for ca 450 ink frakt. :)
 
Rutof skrev:
Har 525 og er kjempe fornøyd. Men betalte bare 26$ og 12$ for gjennomgangen  så det er litt rimeligere over dammen :) fikk det på under en uke :)

Jeg finner Perlick PERL 525 Stainless Steel Draft Faucet på homebrewstuff og den koster $36.99. Bommer jeg?

Edit, sorry, var nok Crome kanskje du hadde bestillt  :bank2:
 
Grunde skrev:
Jo sant det. Er litt fan av å sponse de lokale aktørene vi har og jeg da, men det er klart det blir fort flere hundre kroner å spare. Var forresten innom den lokale bryggesjappa siden forrige innlegg, og de hadde priset 525ss til over 600,-.  Trist!

Safiren? Er ganske så dyrt der ja. Føler jeg må drikke 4-5 kopper "smaksprøve" kaffe hver gang jeg er der for å veie opp :p
 
Tilbake
Topp