Tror jeg ville gått for 75-85mm omtrent. Det er to skruer i braketten du må kunne skru til også, fra innsiden.
Husk at den er rimeligere i butikk enn på nett...planlegger og kjøpe meg den Rommelsbacherplata på expert...
Takk for tipset.Husk at den er rimeligere i butikk enn på nett
https://forum.norbrygg.no/threads/alternativ-til-kervel.19984/page-2#post-262995
Er det ikke slik at CR ikke kan brukes på SSR siden styrestrømmen ikke er variabel, mens VR derimot er variabel?Du bør ikke lodde nei. Kabelsko+kabelskotang er den sikre veien. en lodding kan smelte. Når det kommer til CR/VR aner jeg ærlig talt ikke. Der du må splitte er det aller sikreste og ryddigste ei skinne med "klemmer" på, husker ikke hva de heter dessverre. Men Wago burde vel gå greit, tror de er opptil 16A, selv om det blir litt mer rot.
Det er jo riktig at den er enten av eller på. Etter det jeg kan lese fra databladet har den en periodetid på 4 sek default. Hvis den da skal gi ut et signal som er 50 prosent så bil den være på i to sek og av i to sek. Hvis den skal være 25 prosent på vil den være på i ett sek og av i tre. Det er da en variant av pulsbreddemodulasjon.Constant og variable ja. Jeg har null peiling på dette. Har alltid trodd at det var enten av eller på men har lenge stusset over at pådraget kan styres i % effekt. Høres logisk ut, men hvordan det fungerer i praksis ble jeg nysgjerrig på.
Mine er iallefall vr.