1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Billige aga sodastremflasker med CO2 + gratis frakt

En tråd i 'Utstyr' startet av Tsveri, 23 Okt 2014.

1. Thorvald

Thorvald
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Er det messing så kan du prøve å pusse den ned med en slipemaskin eller for hånd hvis du har god tid :)

2. Bård

Bård
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Man kan komme langt med fil også. Det er ikke alltid man trenger elektrisk verktøy.

3. sonicx

sonicx
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Ivar E, BEikeland og Frode:D liker dette.
  4. Bård

Bård
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Kan med stor skuffelse rapportere at Rusta nå tar 99 for innbytte av sodastreamflasker..

5. TSH

TSH
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

En kamerat av meg var innom Game on i Stavanger. De to 60 kr. for å fylle sodastream-flaske.

6. Frode-Tau

Frode-Tau
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Vel en gammel tråd, men jeg har begynt i det små med dette, selv med denne overgangen som nevnt over, så må en vel ha diverse koblingger fra co2 flaske og til sodastream flaske, tips og bildre mottas med stor takk. Har en 6kgs flaske co2 i kjelleren men mangler litt koblinger

Frode

#26 Frode-Tau, 27 Mai 2015
    Sist redigert: 27 Mai 2015
  7. Joar Brunes

Joar Brunes
    Expand Collapse
    Registrert bruker

8. FrankD

FrankD
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det står din 477 som er standard co2 kraner. Sodastream /aga bruker trapesgjenger. Du må ha en overgang.

Sent from my iPad using Tapatalk

9. JEG

JEG
    Expand Collapse
    Moderator

10. Oberstbräu

Oberstbräu
    Expand Collapse
    Fylkesstyre

Tror den regulatoren er for engangspatroner. De litt større (72 gram?). De finnes for sodastram også, men de har ikke samme tapp i midten som de som er for engangspatroner. Jeg har vareprøve av to utgaver. Funker forsåvidt greit, men de kan ikke måle seg med de europeiske merkene. Anbefaler Oxyturbo. De har nylig gjort en liten justering for å funke bedre med skandinaviske Sodastreamflasker. Bryggeland solgte dem tideligere...

Frode:D og JEG liker dette.

Del denne siden