Einar Michelsen
Norbrygg-medlem
Ble stoppet i døren på Henrik etterpå, og det var vel egentlig helt greit.
Been there, done that. (Bjorleik 2016) En liten spasertur ut til UNA, via «enkroneren», så gikk det seg til.
Ble stoppet i døren på Henrik etterpå, og det var vel egentlig helt greit.
Jeg gikk på Elefanten. Kjøpte et dyrt, mørkt og sterkt øl.Been there, done that. (Bjorleik 2016) En liten spasertur ut til UNA, via «enkroneren», så gikk det seg til.
... tok taxi hjem når alle dere andre dro på byen. Smarteste jeg gjorde den kvelden.Been there, done that. (Bjorleik 2016)
Been there, done that. (Bjorleik 2016) En liten spasertur ut til UNA, via «enkroneren», så gikk det seg til.
Syns det alltid var mye folk på UNA. Får en til å tenke over hva som skal til for å drive en pub med overskudd.Una er dessverre historie nå. Konkursbegjæring i januar.
Og da måtte du spørre på english?Spesielt med den beliggenheten og profilering mot en av Norges mest kjente gater. Men de som jobbet der skjønte sjelden hva jeg spurte om. I desember spurte jeg om de hadde noe med kveik der, de spurte hva kveik var.
Det kan jo være. Det vet jeg ikke noe om.De skjønte jo ikkje bergensk. Tror de og måtte ta mye av tapet når restauranten deres i andre etasje gikk ned.
I flaske konkurransen ja!Bjorleik 2016 tok eg 3 plass...
Du får vel ihvertfall kjøpt pyrodex?Nå sitter jeg å tenker at det hadde jo vært artig å dratt symbolikken hel ut, og så fikk jeg lyst til å kjøpe denne.
Får hvermannsen kjøpt svartkrutt? I tilfelle hvor?
Nå sitter jeg å tenker at det hadde jo vært artig å dratt symbolikken hel ut, og så fikk jeg lyst til å kjøpe denne.
Får hvermannsen kjøpt svartkrutt? I tilfelle hvor?
Du får vel ihvertfall kjøpt pyrodex?
https://www.hjemmelading.no/products/pyrodex-select-svartkrutterstatning-454g
Ville ikke testa den med trykket til røyksvakt uten å være sikker på hva den tålte. Eller stått bra langt unna.Har bestilt kanonen.
Så for vi se hvor kruttet kommer fra, har noen haglpatroner liggende.
Ville nok ikke Birger Eriksen sagt.Ville ikke testa den med trykket til røyksvakt uten å være sikker på hva den tålte.
Nei, det er jo røyksvakt, og gir under rette forhold ganske andre trykk. Hvis den er beregna på svartkrutt ville jeg brukt det, eller en egna erstatning.Men krutt fra haglpatroner er kanskje ikke lurt å bruke i en sånn lekesak?