Bjorleik 2014

Da har vi to gledelige kunngøringer i forbindelse med årets Bjorleik:

Foredrag:
Christian Ødegård har takket ja til å være foredragsholder. Han er production manager hos Ringnes og er også en ivrig hjemmebrygger. Vi gleder oss til å høre hva han har å fortelle!

Omvisning på 7-Fjell
26/9, kvelden før Bjorleik det være en omvisning på 7-Fjell bryggeri. Denne starter kl 19 og er tilgjengelig for alle med billett til Bjorleik. Vi trenger å ha en liste over deltakere på forhånd for dette arrangementet.

For å melde seg på må man sende en PM til meg innen 25/9 kl 21.

Sist redigert:
Informasjon om flasketype til flaske-konkurransen kom ikke med i første innlegg, så jeg gjentar det for de som ikke har sett det:

3 bjørnunger uten etikett eller andre merker
Informasjon om brygger og øl legges ved på eget ark.
Navn på brygger, OG, FG, Beregnet Vol%, Beregnet IBU, Beregnet EBC

Stig Aa.

Norbrygg-medlem
Bjorleik bjorleik bjorleik. Alle snakker om Bjorleik, men ingen sier hva det er. For oss nybryggere: Bjorleik - what?

Konkurransar som beskreve i åpningsinnlegget.
Sostialt samvær.
Gode diskusjoner, ofte om øl og brygging.
og det er sjølvsagt lov å nyte medbrakt og til og med dele med andre.

Sist redigert:
Minner om at frist for innlevering til flaskekonkurransen er førstkommende lørdag.

Det er fortsatt tid for å levere, både pr. post og personlig hos Vestbrygg!

Min røk på internkontrollen. Av en eller annen grunn hadde den stått en stund med 2 bar på ca. 5 gr. Etter at den nå er nede igjen på passende karbonering er den ikke helt den samme bitteren og ble derfor ikke levert.

Gahr

Norbrygg-medlem
Min røk på internkontrollen. Av en eller annen grunn hadde den stått en stund med 2 bar på ca. 5 gr. Etter at den nå er nede igjen på passende karbonering er den ikke helt den samme bitteren og ble derfor ikke levert.

Feiging!

Topp