Bjorleik 2014

Er noen som har hintet frempå om muligheten til å få kjøpe mesterverket "Den norske ølrevolusjonen" på Bjorleik. Skriv gjerne her, så jeg vet sånn cirka hvor mange jeg skal ta med. Jeg og Gahr tegner gjerne noen kruseduller i bøkene. Vi skal uansett på Bjorleik for å ha det gøy, ikke for å selge bøker, så greit å vite hvor mange som er interesserte.
 
Da har vi to gledelige kunngøringer i forbindelse med årets Bjorleik:

------------------

Omvisning på 7-Fjell
26/9, kvelden før Bjorleik det være en omvisning på 7-Fjell bryggeri. Denne starter kl 19 og er tilgjengelig for alle med billett til Bjorleik. Vi trenger å ha en liste over deltakere på forhånd for dette arrangementet.

Jeg tenkte å bli kjørt... er det noe poeng i det ?? og når bør jeg bestille hjemkjøring i så fall ??
 
Har aldri vært på Bjorleik før så jeg lurer litt på formatet. Skal ikke konkurrere men kommer gjerne for å hilse på. Er det en sånn greie at du kommer som du er, tar med en pose øl, og prater skit?
 
Har aldri vært på Bjorleik før så jeg lurer litt på formatet. Skal ikke konkurrere men kommer gjerne for å hilse på. Er det en sånn greie at du kommer som du er, tar med en pose øl, og prater skit?
Høres rikitg ut. Husk å kjøpe bilett... (tidligere i tråden er det en link)
 
Hvis du har betalt billett til Bjorleik og Espen Lodden har fått navnet ditt, er du med.
 
Tilbake
Topp