Min amber ale ble drukket opp under prøvesmaking.
Haha!
Min amber ale ble drukket opp under prøvesmaking.
Jeg tenkte å bli kjørt... er det noe poeng i det ?? og når bør jeg bestille hjemkjøring i så fall ??Da har vi to gledelige kunngøringer i forbindelse med årets Bjorleik:
------------------
Omvisning på 7-Fjell
26/9, kvelden før Bjorleik det være en omvisning på 7-Fjell bryggeri. Denne starter kl 19 og er tilgjengelig for alle med billett til Bjorleik. Vi trenger å ha en liste over deltakere på forhånd for dette arrangementet.
Høres rikitg ut. Husk å kjøpe bilett... (tidligere i tråden er det en link)Har aldri vært på Bjorleik før så jeg lurer litt på formatet. Skal ikke konkurrere men kommer gjerne for å hilse på. Er det en sånn greie at du kommer som du er, tar med en pose øl, og prater skit?
Får man nogen bekreftelse på om man får være med til 7-fjell for å titte?
Har aldri vært på Bjorleik før så jeg lurer litt på formatet. Skal ikke konkurrere men kommer gjerne for å hilse på. Er det en sånn greie at du kommer som du er, tar med en pose øl, og prater skit?
ta med en kasse og meld deg på PF
Har vært på reise et par dager, så jeg fikk ikke svart. Du er nå på listen
Dørene åpnes kl 16 og lukkes kl 24. Anntar det blir salg av en liten gryterett ? (satser på det...) Dette står også på Hoopla siden der det er påmelding/betalingNår begynner festivitas i dag?