Mener vi hadde føleblad på rull hvor jeg arbeidet tidligere.
Hvor mange meter rullene var på vet jeg ikke.
Antar de ble kjøpt fra leverandør av (måle)verktøy.
Se an crush mens du maler. Ikke verre enn det. Lærer fort hvordan crushen du vil ha se ut. Samt hvis du sliter sånn med malten i systemet ditt som du gir inntrykk av i andre tråder så kan det være en idé for deg at du justerer crush utifra hvilke maltsort du bruker.
Se an crush mens du maler. Ikke verre enn det. Lærer fort hvordan crushen du vil ha se ut. Samt hvis du sliter sånn med malten i systemet ditt som du gir inntrykk av i andre tråder så kan det være en idé for deg at du justerer crush utifra hvilke maltsort du bruker.
Det er nettopp dette jeg egentlig ikke har peiling på.
Eneste jeg vet er at det eneste av ca åtte brygg som ikke har gitt dette problemet (som jeg har nevnt i andre tråder) som jeg har klaget og akket meg over er knust med 1.2mm. Jeg har null erfaring med crush, så dette blir første steget.
Aha. Sånn sett ja. Er nok ikke dumt å prøve dette nei, men det er også andre ting enn bare avstanden på valsene som avgjør crush - farten på valsene. Kanskje det letteste for deg om du har et kranglete system er på kjøpe egen mølle? Hvis det ikke funker etter justeringa av industri-mølla selvfølgelig.
Aha. Sånn sett ja. Er nok ikke dumt å prøve dette nei, men det er også andre ting enn bare avstanden på valsene som avgjør crush - farten på valsene. Kanskje det letteste for deg om du har et kranglete system er på kjøpe egen mølle? Hvis det ikke funker etter justeringa av industri-mølla selvfølgelig.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.