Gardenaslange og varmtvann ment for fortæring er dårlig kombinasjon. Mye drit i den plasten der som siver ut i vannet. Bytt til silikon med en gang.
Gardenaslange og varmtvann ment for fortæring er dårlig kombinasjon. Mye drit i den plasten der som siver ut i vannet. Bytt til silikon med en gang.
Hadde ca 70 liter i gryta. Ja, whirlpool tilbake til maskinen..Takk for info! Kva vannmengde hadde du då? Whirlpool tilbake i bryggemskinen?
3200 watt på 40 liter er litt skralt. Kjører 6kw selv og syns det er litt i minste laget. Om man liker å vente så...
Også må man jo være forsiktig med å få vann i elektronikken i maskiner. Kjeler er det bare å dusje sammen med i dusjen slenge i et hjørne for selvtørk. Syntes selv rengjøring av maskiner er vanskelig.
Vi har jo skjønt det at du ikke vil ha en slik maskin, så forstår egentlig ikke hvorfor du gidder å svare på tråden. 3200W er stort sett det man kan ta ut av en 16A kurs. Normalt vil man ha strøm til en vannvarmer og litt belysning, kanskje en ovn, så da spørs det hvor mange som har 4x 16A kurser tilgjengelig på bryggerommet. Min erfaring med B80 er at 6000W er helt supert på den størrelsen. Holder kok fin-fint med elementene på 65-70% effekt. Ser ikke noe om det på Brewtools sine sider, men for meg virker elektronikken i maskinen til å være godt beskyttet mot inntrenging av fuktighet.3200 watt på 40 liter er litt skralt. Kjører 6kw selv og syns det er litt i minste laget. Om man liker å vente så...
Også må man jo være forsiktig med å få vann i elektronikken i maskiner. Kjeler er det bare å dusje sammen med i dusjen slenge i et hjørne for selvtørk. Syntes selv rengjøring av maskiner er vanskelig.
Oppvarming med timer kan vi selvsagt lage uten problemer dersom dette er et ønske fra flere. Dette kommer selvsagt via cloud-styring når den tid kommer.
Ja, det er ønskelig for min del. Jeg liker å fylle meskevannet i kjelen på kvelden for så å stå opp til ferdig oppvarmet meskevann.
Bruke meskehatten til CIP? Kan man spyle langt opp på veggene slik?
Ja, det er ønskelig for min del. Jeg liker å fylle meskevannet i kjelen på kvelden for så å stå opp til ferdig oppvarmet meskevann.