Ole Seglem
Norbrygg-medlem
Men hvordan vil det gå uten noen av delene? Hvis man ikke vil kjøpe alt på en gang.
Man kan droppe kjøleutstyr om man ønsker: No-Chill Brewing
Men hvordan vil det gå uten noen av delene? Hvis man ikke vil kjøpe alt på en gang.
Ja, jo, og så vil dere selvfølgelig selge mest mulig av deres eget "ekstrautstyr" også [emoji6] Tester med platekjøler når jeg får min maskin ila. januar (forhåpentligvis) og oppdaterer [emoji1303]Det kan man selvfølgelig, men det er sannsynlig at en platekjøler vil bremse flow så mye at whirlpool blir veldig begrenset. Designet på vår kjøler er optimalisert for minst mulig trykkfall under kjøling for best mulig whirlpool. Har ikke testet platekjøler.
Har drodla litt med Speidel 50 som mal. Kom med tilbakemeldinger [emoji1303][emoji482]Jepp. Det kommer. Om noen har laget noen bra er det bare å sende til oss så skal vi få det ut
@Brewtools synspukt? Råd om endringer?Har drodla litt med Speidel 50 som mal. Kom med tilbakemeldinger [emoji1303][emoji482]
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Det kommer nok veldig snart!En litt annen ting. Hvorfor blir det ikke opprettet egen gruppe for Brewtools på lik linje med andre bryggmaskiner. Dette systemet er kommet for å bli tenker jeg.
Det er ikke nødvendig. Kan brygge ned mot 25 liter på B80pro. Vørter sirkulerer ovenfra og ikke nedenfra så høyden på maltrøret betyr ingentingEr det planlagt kort maltrør a la Speidel 50 til b80 ?
Tøft [emoji41]Det er ikke nødvendig. Kan brygge ned mot 25 liter på B80pro. Vørter sirkulerer ovenfra og ikke nedenfra så høyden på maltrøret betyr ingenting
Nokon som har oppskrifter/meskeskjema som fulgte med ølsetta som fulgte med frå Bryggselv? Utepils og Ink and Dagger...
Takk for tips. Det visste eg ikkje...De finner du jo lett selv på bryggselv sine nettsider