Marius K.
Norbrygg-medlem
Hei alle. Leser poster der mange bruker lang tid på å skylle og oppnår veldig god effektivitet. Sjølv har eg så langt slitt med dårleg effektivitet, heilt ned i 65% på det verste. Kverner malt sjølv på 1,2 mm som anbefalt. Eg har før eg fekk B80 kun brygga BIAB, så har ingen erfaring med å skylle. Når eg brukar ekstern tank med skyllevatn er dette over på kun kort tid. Brukar pumpa på 50-60%. Er det slik at De som brukar lang tid på skyllinga også skyller vørter gjennom kornet ei tid? Eg har sett instruksjonsvideoen på brewtools.no, men denne er litt mangelfull. Kanskje det er nokon erfarne og knakande dyktige bryggarar som kunna laga ein grundig step - by - step video "for dummies" som meg sjølv? Ikkje alt ein får til med å vere sjølvlært. Vonar det er andre enn meg som føler at ein har litt å gå på med bryggeteknikkar på denne maskinen. På førehand takk for gode råd og hjelp! (har lagt samme innlegg i Facebookgruppa)
Min B40 er på vei i posten, og forhåpentligvis på plass i morgen Jeg er og litt nysgjerrig på beste praksis når det kommer til brygging på denne maskinen. Det er fint at det er en Facebook gruppe hvor det er mange flinke folk, men jeg savner litt liv her inne på Norbrygg, hvor folk skrev litt rundt sine erfaringer og metode for brygging på Brewtools. På Facebook finner man sikkert alt dette, men der drukner alt bare sammen i en stor gryte, og det er vanskelig å finne frem til det man er ute etter..