Mulig mulig, men fra de bildene jeg så før/samtidig(?) som 40 og 80 ble lansert, så er det et stort mellomrom mellom kjelevegg og maltrør. Koster jo mer å maskinere noe som går mellom varmeelementene i bunn, og så blir utvidet over de, enn en rett sylinder. Men for å være helt ærlig så synes jeg det er meget puny. 35 kg på en 150L brygger? Jeg fyller opp 10kg i min 37.5L kjele og når 1.100, og det no sparge ved vanlig koketid. Lite imponert sånn sett. De hadde muligheten til å faktisk knekke en standard, men den brukte de ikke, de bruker ikke bredden i kjelen til å gjøre det ser det ut som (litt synsing, har ikke studert kjelen), men en god magefølelse på den. De kommer til å selge "Wide" malt-beholdere etter en stund, tro meg. Betale ekstra for noe som burde være standard. Men skulle jeg kjøpt en kompaktbyrgger i dag så ville det vært den, uten tvil. Den virker som en rolls royce, bortsett fra at jeg ikke liker at de har gått for løsninger som er trange, og ikke er lette å oppgradere selv, men det er businessmodellen, og det er greit. Man må bare vite hva man blir med på.