• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brygge utstyr i Trondheims området? ;)

Hei. er ny på dette så skal skaffe meg litt utstyr for å komme igang =)
Dette er det jeg trenger:
Meskekar
Gjeringsdunk
Kokekjele helst 30L med kran.
Alt av måleutstyr basicly
Flasker er også av interesse. Dog disse kommer jeg sikkert til å spørre den lokale butikken om å få kjøpe pant :)
Egentlig så trenger jeg ALT av utstyr bortsett fra maltmølle  :jaha:

Det bli lavbudsjett på meg i første omgang så får vi se hvordan dette blir og evt få godkjenning av damen for dyrere utstyr :amen:
Send meg en pm eller legg igjenn en post her :)
 
Har en BeerBrew30 som jeg aldri har brukt. Den kommer med ferdigmalt malt til en pale ale.
Ønsker å få 3000kr for den.

Hoder til på sunndalsøra til vanlig, men skal til trondheim førstkommende helg og helga etter det.
 
Bjørnar Tøndel skrev:
Har en BeerBrew30 som jeg aldri har brukt. Den kommer med ferdigmalt malt til en pale ale.
Ønsker å få 3000kr for den.

Hoder til på sunndalsøra til vanlig, men skal til trondheim førstkommende helg og helga etter det.

Om du hadde ventet litt med den så hadde jeg nok kjøpt den om en måneds tid :p men akkurat nå så blir det litt i det meste laget. :/
 
Hei.
Om vi kan gjøre an avtale nå om beerbrewen så kan jeg vente en mnd. Jeg kan sette den igjen i trondheim til en kompis eller så kan jeg ta den med på en senere tur(reiser til trondheim omtrent hver 2. helg).
Hadde tenkt å legge den ut her på forumet, men det her blir enklere ettersom jeg slipper styr med post og slikt.
 
Tilbake
Topp