Bryggelag/klubb i østfold

Enig i de TomAmdre sier. Vi må få inn pressen, men på et senere tidspunkt. Vi må først få satt oss ned å finne møte tider(En gang i mnd, annenhver mnd, halvår?) Og et tilholdssted. En kontakt person må også være på plass. Tviler på om alle som brygger i østfold er oppdaterte på Norbrygg sitt forum.
 
Fikk mld fra Ambole (Ole Jørgen) som er i Dublin en tur. Han hadde blitt kontaktet av ett familiemedlem som jobber for/i FB som hadde hørt rykter om Østfold Brygglaug. Så vi har en vei inn der når vi er klare.
 
Ingen ting er bestemt enda. Vi bør vente til alle papirer er klare. I tillegg så flytter vi over på et eget underforum så fort det er klart, og kan bli enige om slike saker etterhvert...
 
grasrot.png

:D

Lager en pinna sak om det når vi får forumet.
Tenker noe sånt som at vi anbefaler medlemmene å støtte families idretts- og kulturorganisasjoner,
men har man ikke så vil andel til oss settes pris på og primært brukes til lavere deltakeravgift på arrangementene.
Kanskje også spare til et felles utstyr med litt dimensjoner. :)

Moro læll.
 
Det er nais, da har jeg endret til Bryggelauget...

Da regner jeg med at jeg med at jeg tar Lotto potten i kveld, med støtte til lauget
 
Sist redigert:
Noen som har lyst å treffes snart? Har tilgang til et lokale på Ørebekk som kan benyttes....Vis vedlegget 14896

Mvh Jørgen
Lokalet blir leid av en gruppe middelaldrende menn som ønsker å være sosiale i ny og ne...

Førstkommende Lørdag blir det treff, og Østfold Bryggere er hjertelig velkommen for å spille biljard eller dart...
og selvfølgelig prate om ØL.

Lokalet ligger i kjelleren under KIWI Ørebekk, og vi starter rundt 19:00.

Gi tilbakemelding til gressvikbiljard@gmail.com eller her på siden om dere ønsker å komme...

Mvh Jørgen
 
Tilbake
Topp