I den gamle boden min var det i gulv og vegger en salig blanding av armerikansk, belgisk og britisk gjær, samt en særs tilstedeværende lukt av nelson sauvin og mosaic Trakk godt inn i gulvet, og fikk aldri vasket det helt vekk. Nå var det riktig nok til sammen rundt 30-40 liter øl som hadde gått utover i boden, og ikke 0,33.Har tørket og vasket opp det meste, men det lukter fortsatt en blanding av vaskemiddel og øl. Siden dette er rå betong, så tipper jeg en god del øl rett og slett har trukket ned i betongen.
Med "ikke fått på lokket skikkelig" leser jeg at lokket var på, men ikke skikkelig trykket på plass(?). Så lenge ikke støv og partikler som bærer med seg villgjær og bakterier kan falle oppi karet ditt, ville jeg ikke si at løper noen veldig stor risiko for infeksjonhadde ikke fått på lokket på gjæringskaret skikkelig, står i kjøleskap i garasjen.. første infeksjons-angst siden de to første brygga..
Ja, lokket var på omtrent rundt hele, så går nok bra.. har ikke turt å sett oppi etter fluer eller noe enda, men får vel svar om 7 dager når jeg skal tørrhumleMed "ikke fått på lokket skikkelig" leser jeg at lokket var på, men ikke skikkelig trykket på plass(?). Så lenge ikke støv og partikler som bærer med seg villgjær og bakterier kan falle oppi karet ditt, ville jeg ikke si at løper noen veldig stor risiko for infeksjon
Jeg har trua. Det der er rett og slett en aldeles nydelig kake. Hvor er dessert-gaffelen?
Fråtseri er også en dødssynd.
Fariseerstaut.
Fruen fikk ansvar for flaskingen, ettersom jeg var borte på det tidspunktet.
Hun rapporterte om "noen utfordringer med hygienebiten".
Da jeg to uker senere erfarte at flaskene helst bør åpnes I DUSJEN, ble det følgende navn på brygget:
Vis vedlegget 27877