Espen Unnvik
Norbrygg-medlem
olavgn skrev:Nå gjelder det bare å drikke den opp fort nok før den blir udrikkelig... Lesson learned.
Da får du en ny "lesson learned....."
olavgn skrev:Nå gjelder det bare å drikke den opp fort nok før den blir udrikkelig... Lesson learned.
Ingen fare forbundet med å drikke innfisert øl. Da hadde de fleste av oss vært på intensiven flere gangerEspen Unnvik skrev:Da får du en ny "lesson learned....."
Den tror jeg de fleste kan fra førEspen Unnvik skrev:Var ikke infisert øl som var min bekymring, var mer at mye må drikkes opp på kort tid....
magne1972 skrev:Den tror jeg de fleste kan fra førEspen Unnvik skrev:Var ikke infisert øl som var min bekymring, var mer at mye må drikkes opp på kort tid....
Bernts skrev:Odland skrev:HAHAHA!! Så jeg kan altså ikke tusle ned og få meg en smak i aften med andre ord
Heldigivs hadde jeg flushet ut oksygenet, Så om en ukes tid kan du komme å smake så mye du vil.. :biersmile:
Rolv H skrev:Da har Klodrik akkurat prestert å helle vannet fra gjærlåsen i gjæringsdunken. Det har stått i låsen i 10 dager. Hvor bekymret bør jeg være nå? Regner med at dunken må stå i minst 4 dager til før flasking.
:skitbra: :laugh:Aleksander_B skrev:Bruker selv Vikingfjord av fineste årgang