Bernts skrev:Jeg mener å huske at Hoppy Joe ikke var en favoritt i vigå...... Og nå ødelegger den humlelageret :jaha:
Bernts skrev:Du har min dypeste sympati,. Men ikke gi opp HJ av den grunn... :skitbra:
Odland skrev:Tror du har misforstått begrepet "wet hopping", tor
Odland skrev:Tror du har misforstått begrepet "wet hopping", Tor
magne1972 skrev:Mitt første innlegg på denne tråden.
Hevlet over 25 liter i kveld, mens jeg ryddet til flasker,fat og korkemaskin.
Gikk for å sjekke omstikkingen, og den :djevelsk: :djevelsk: krana av plast fra vinogbar hadde sprekt igjen!!
25 liter (nesten) å tørke opp fra gulvet.
Etterpå kastet jeg alle disse h******** kranene rett i dunken.
katla skrev:Desse partykranane ein bruker på Corneliusfat er skumle. Skulle tappa meg eit glas idag og det var umogleg å få stoppa kranen - ølet flomma i fleire minutt før eg fekk summa meg til å løfta av tilkoblinga på corneliusfatet. Heldigvis i vaskekjellar.
Ja, og det var ikke første krana jeg har kassert av typen, men garantert siste..Torga skrev:magne1972 skrev:Mitt første innlegg på denne tråden.
Gikk for å sjekke omstikkingen, og den :djevelsk: :djevelsk: krana av plast fra vinogbar hadde sprekt igjen!!
Var det krana til Dunkensom sprakk?
Torga skrev:katla skrev:Desse partykranane ein bruker på Corneliusfat er skumle. Skulle tappa meg eit glas idag og det var umogleg å få stoppa kranen - ølet flomma i fleire minutt før eg fekk summa meg til å løfta av tilkoblinga på corneliusfatet. Heldigvis i vaskekjellar.
Mulig ikke alle er klar over det, men disse kranene skal demonteres for rengjøring.
Katla på forumet her har en annen type, som han vennligst har tilbudt meg å prøve. så da får vi se hvordan det går. ser ihvertfall bedre ut den.magne1972 skrev:Ja, og det var ikke første krana jeg har kassert av typen, men garantert siste..Torga skrev:magne1972 skrev:Mitt første innlegg på denne tråden.
Var det krana til Dunkensom sprakk?