stingrayV skrev:Dere er ikke helt forblåst "Edit" innpå sjøholt skjønner jeg.
FrodeSy skrev:stingrayV skrev:(...)
Jeg skulle hjelpe ham igang med alt han trengte. Vi gikk på butikken og handla basemalt, og noe klarningsmiddel de hadde fått inn.
Dette skulle brukes på samme måte som whirlfloc. Spesialmalt, humle, gjærnæring og gjær fikk han lånt fra meg.
(...)
Nå har vi (og butikken) lært oss at allKlear ikke er klarningsmiddel.
Det skulle vel ikkje tilfeldigvis vere ein butikk der 2. etg er fyllt med diverse leiker du må bruke før du drikk for mykje øl (too drunk to fuck)?
Strand86 skrev:Det som bekymrer meg mest er egentlig at vinbua (ja, jeg synes navnet bør nevnes i denne sammenheng) får lov til å selge ting til øl brygging, de oppbevarer ting feil, de ANER ikke hvilken malt de har (EBC) og som nevnt over på gjær, og ikke minst at de sender kunder ut med HULK tabeletter...
2etg. butikken håper(og tror) jeg de har bedre kontoll på! :
Borgar skrev:Ser spennende ut:-D
Mats Ø. skrev:Strand86 skrev:Det som bekymrer meg mest er egentlig at vinbua (ja, jeg synes navnet bør nevnes i denne sammenheng) får lov til å selge ting til øl brygging, de oppbevarer ting feil, de ANER ikke hvilken malt de har (EBC) og som nevnt over på gjær, og ikke minst at de sender kunder ut med HULK tabeletter...
2etg. butikken håper(og tror) jeg de har bedre kontoll på! :
Dere får bare gi de en solid, konstruktiv tilbakemelding på hvordan det gjøres i andre bryggebutikker rundt om!
Hahaha! Jeg lo godt der! ;Dnordhagen skrev:Lufting av vørter med malingsvisp og 18v Makita-drill på 3. gir. Say no more.