Bryggetreff i Saltdal

Da var man kommet hjem igjen etter et flott treff i Saltdal!

Stort takk til Rune og kona for gjestfrihet, nydelig mat og fantastisk øl. En inspirasjon for oss alle! Omvisning i Myra Bryggerlaug var både lærerik og spennende: det er mange års bryggeerfaring samlet i de lokalene, med smarte løsninger for både brygging og servering.

Mange øl ble smaket og vurdert, et fantastisk mangfold med gjennomgående høy kvalitet, feks Runes Kølsch med et hint av hvete, Myras vinnerøl fra NM og Oddvars Imperial Stout, som var mye bedre enn pol-øllet som han hadde klonet!

Jeg gleder meg veldig til neste treff!
 
Støtter denne. :yes: En stor takk til Rune for å ta så mange medbryggere i hus :skitbra:

Stafettpinnen er herved overført til Gildeskål. Vi ses til Høsten.

Og en STOR takk til Johan for 2 stk 220L Jelsafat :skitbra: :skitbra:
 
Hei!
Takk for et fint treff med godt vær, godt øl og god grillmat i svært hyggelig lag!
Håper at enda flere benytter seg av den muligheten disse treffene er, fremover.
Svein Erik  :)
 
Er litt sorry for at jeg ikke kom meg med, men jeg hadde det ihvertfall trivelig der jeg var også, sammen med 10 gærne kolleger og 2 corny-keg'er med øl.
Fikk bare gode tilbakemeldinger på mine brygg nr. 2 og 3, som jeg forøvrig ikke var helt fornøyd med selv. Men når over 30 liter blir borte på et par kvelder, så må jeg jo ha gjort noe riktig!

Kommer gjerne på neste bryggetreff, men både september og oktober kan bli problematisk, blir borte to måneder ifm. ny jobb...

Erlend H.
 

Vedlegg

  • DSC08378_s.jpg
    DSC08378_s.jpg
    446,7 KB · Sett: 165
Torga skrev:
Støtter denne. :yes: En stor takk til Rune for å ta så mange medbryggere i hus :skitbra:

Stafettpinnen er herved overført til Gildeskål. Vi ses til Høsten.

Og en STOR takk til Johan for 2 stk 220L Jelsafat :skitbra: :skitbra:

Da begynner ting å falle på plass. Jeg starter snart en ny tråd om høstens bryggetreff i Gildeskål, men kan avsløre at det er booket lokaler til lørdag 27. oktober. Så hold av denne dagen for dette blir moro  :yes:
 
Tilbake
Topp