Bryggselv åpner i Kristiansand

Jeg er så lykkelig! Nå kan vi sørlendinger spontanbrygge med fersk gjær:) ble skikkelig deppa da jeg så at de har sluttet med gratis fellespall til byen, men svaret jeg fikk da jeg lurte på om det var tilfelle var jo bedre enn jeg hadde håpet på.
 
Ble nesten litt fuktig både her og der da jeg fikk rede på dette :eek: Fersk gjær er det største problemet når muligheten for bryggedag plutselig dukker opp :skitbra:
 
Har vært trofast til Brygg selv siden de startet opp for første gang. Nettbutikk , fellespall til Stavanger og så butikken i Stavanger. Alltid kjempeservice. De har vært dyktige og tilpasset seg markedet raskt. Tror de har en lang og stor fremtid.  :skitbra:
 
Mon tro hvordan det er å parkere der. Jeg skal ikke påstå å være sånn kjempekjent i Kristiansand, men det slo meg at det kanskje kan bli kinkig å parkere?
 
Kim Log skrev:
Mon tro hvordan det er å parkere der. Jeg skal ikke påstå å være sånn kjempekjent i Kristiansand, men det slo meg at det kanskje kan bli kinkig å parkere?

Det kan jeg bekrefte :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
 
Er vel bare å parkere på skolen bak der. Bestikke elevene til å bære sekker med malt. Viktig at den oppvoksende slekt lærer verdien av hardt arbeid!
 
kintii skrev:
Selv er jeg heller ikke superkjent. Men du kan vel parkere ved havna kanskje?

Det er nok av plasser å parkere. Spørsmålet er vel hvor langt du er villig til å gå. Da jeg er nødt til å ha med meg guttungen på 1,5 år så vil jeg helst gå kortest mulig. :biersmile:
 
Tilbake
Topp