Hei. Et lite spørsmål fra det høye nord.. Bor på Skjervøy i nord-Troms og jeg har en kollega på jobb som kommer fra trønderlagtraktene. Han forteller at ekte Stjørdalsøl er sterke og gode saker! Han er også medbrygger i vårt lokale bryggerlaugSara har bestilt mer etter hva jeg har forstått, men kan ikke garantere noe før batch 3 er ferdig. Den tappes til uka Klostergården håndbryggeri håndterer både bestilling og distribusjon
Takk for det Det skulle nok være mulig å få kloa i Alstadberger der oppe også ja. Ølet er på tilleggslista, så du er avhengig av at polsjefen der oppe bestiller. Vanlige kunder har ikke tilgang til denne lista. Vi har øl på lager også faktisk. Vel bekommeHei. Et lite spørsmål fra det høye nord.. Bor på Skjervøy i nord-Troms og jeg har en kollega på jobb som kommer fra trønderlagtraktene. Han forteller at ekte Stjørdalsøl er sterke og gode saker! Han er også medbrygger i vårt lokale bryggerlaug
Så til spørsmålet: tror du det går an å få bestilt dette ølet til (Micro)polet vårt her oppe? Vi som bor her ute på øya i havgapet er ikke veldig bortskjemt med stort ølutvalg... Og etter å ha lest om malteriet og ølet deres ble jeg veldig inspirert og nysgjerrig. Veldig flott laftearbeid forresten!!
Sveinung
Takk for det Det skulle nok være mulig å få kloa i Alstadberger der oppe også ja. Ølet er på tilleggslista, så du er avhengig av at polsjefen der oppe bestiller. Vanlige kunder har ikke tilgang til denne lista. Vi har øl på lager også faktisk. Vel bekomme
Som en erfaren harejeger, nærmest posterte jeg og knipset i det det oppsto en svekkelse i skylagetDu var fremme med kamera i løpet av de fire minuttene med sol til nå i sommer
Morsomt at du spurte akkurat nå. Er inne i time 14 på ny tørking til alstadberger. Jeg føler at smaken er konsistent. Jeg har prøvd mange kornsorter, men det er klart at røyktørking med ørder (or) gir karakter uansett. Temperaturen og utformingen på såinn bidrar til inhouse karakterVeldig interessant tråd! Ser det er en stund siden siste innlegg, men håper du kan svare på et spørsmål:
Får du til samme smak og resultat på maltet hver gang, eller blir det merkbare variasjoner?
Hadde gleden av å få med meg bryggekurset dere holdt hos Smakselv i fjor, det var veldig lærerikt og inspirerende.
Mvh Eivind