1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

C02-flasker og brannslukningsapparat

En tråd i 'Utstyr' startet av Jens, 18 Aug 2007.

1. Audun L

Audun L
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det får en si...svar et helt  år senere  :noway:
    Brannservice Levanger kan kontaktes på 74 08 98 10. Nå har ikke jeg hatt videre kontakt med karen jeg snakket med, men det er godt mulig de fortsatt får inn brukte CO₂-apparat. 590,- er for både trykktesting og fylling om jeg ikke husker helt feil. Det var vel 5-kilos apparat som ble byttet ut på Sykehuset Levanger. Godt mulig de fortsatt holder på med utbyttinga :jaha:

Edit: Feil nummer. Så nå at telefonnummeret var feil. Brannservice Levanger har siden sist blitt oppkjøpt av Firesafe. Telefon +47 74 09 56 95 eller ta kontakt med Alexander Vinogradoff,
    mobil: 406 44 853. Skal prøve å få kontakt med de i morgen. Kommer tilbake med info.

2. borander

borander
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Aktivt Brannvern skal ha 1300 for en 5kg nå. Noen som har en oppdatert pris fra Ernst Nilsen?

3. Aas

Aas
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Fra mail 24. juni: 1200 .- for en 5 kg flaske, ferdig ombygd og fylt.

4. Hauknes

Hauknes
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ernst Nilsen hadde visst tatt ferie fram til og med 27. juli. Passa meg dårlig siden jeg er på østlandet kun nå i sommer :p Får høre med Aktivt Brannvern i morgen.

Del denne siden