Men, jeg kjenner at jeg blir litt "sindsyk i næringsøyeblikket" når jeg leser sporer av kjemikalier og mikro organismer.. Jobber med innkjøp i et stort konsern som er IOS9001 sertifisert. Der får du ikke varemottatt engang et gass/kjemikalie som ikke har datablad og miljødatablad vedlagt. Det er bare helt uaktuellt å bruke det da. Å da mener jeg til og med skolelim. Å vi driver ikke med næringsmiddel en gang, dette er bare vanlige HMS regler. Så jeg kommer ikke til å bruke vanlig co2 når det ikke kan dokumenteres at det er 100% helt trygt å bruke. Har bedt om pris hos Wurth og Air Liquide på næringsmiddel godkjent co2. Air Liquide hadde bare utleie flasker, å det blir for dyrt for hobby. Wurth hadde eieflasker. Der betaler du en gitt sum når flasken er tom, så bytter du i en full. Kommer tilbake med pris. Alle aga gass og soda stream småflasker er selvsagt næringsmiddel godkjent. Jeg har brukt mye tid å kroner på å holde alt i bryggeriet mitt næringsmiddel godkjent, ned til minste pakkning. Men jeg er veldig nøyen på slikt. Å det kommer jeg til å forsette med på fat anlegget mitt også.