Cornelius + co2 pakke - Hvilken?

Hei.

Har lyst å starte med corneliusfat. Har handlet det meste av utstyret mitt på bryggselv til nå. Men nå lurer jeg på om jeg skal bestille denne pakken fra malzmuehle.eu: http://goo.gl/rw4wGA
Har noen noe erfaring med denne pakken? Hva er egentlig forskjellen på denne (http://goo.gl/7nQ1y1) og pakken fra bryggselv?

Virker som en stor prisforskjell så jeg klør meg litt i hodet her..
 
Da jeg begynte med Corneliusfat kjøpte jeg alt utstyr separat. Regulatoren får du billigst hos Malzmuele, men du får jo så transport og 25% moms på toppen med mindre du får den levert til en  adresse innen EU.

Flasken kjøpte jeg hos Brannservice Østlandet AS 22 64 03 60. Mener jeg betalte ca 600 kroner for 5 år siden.

Fatene kjøpte jeg hos Bryggeland, men Bryggselv har visstnok brukte for en rimelig penge.
 
Reinhard10 skrev:
Da jeg begynte med Corneliusfat kjøpte jeg alt utstyr separat. Regulatoren får du billigst hos Malzmuele, men du får jo så transport og 25% moms på toppen med mindre du får den levert til en  adresse innen EU.

Flasken kjøpte jeg hos Brannservice Østlandet AS 22 64 03 60. Mener jeg betalte ca 600 kroner for 5 år siden.

Fatene kjøpte jeg hos Bryggeland, men Bryggselv har visstnok brukte for en rimelig penge.

ca 300eu med norsk mva og frakt får jeg det til å bli fra malzmuele. Altså ca 2500kr for pakken. 1000kr mindre enn bryggselv UTEN frakt. Regner jeg feil?:p
 
Jeg tror du regner feil.
Pris €250 + frakt €38= €288x8= 2300 plus 25% moms (576)=Kr 2876
Dette er fremdeles billigere enn Bryggselv, men ikke mye.
Jeg fremdeles at du kommer billigere ut ved å kjøpe delene separat. 
CO2 tanken jeg kjøpte hos Brannvern var en 5kg tank. en 2kg tank er nok billligere.
 
Reinhard10 skrev:
Jeg tror du regner feil.
Pris €250 + frakt €38= €288x8= 2300 plus 25% moms (576)=Kr 2876
Dette er fremdeles billigere enn Bryggselv, men ikke mye.
Jeg fremdeles at du kommer billigere ut ved å kjøpe delene separat. 
CO₂ tanken jeg kjøpte hos Brannvern var en 5kg tank. en 2kg tank er nok billligere.

du må trekke fra tysk mva først. da kommer den på ca 210euro
 
Reinhard10 skrev:
Tilbyr Malzmuhle a trekke fra tysk mva for forsendelser til Norge?

** Customers in Norway pay 25% Norwegian VAT by delivery instead
of the German 19% VAT + fee by parcel service
 
Tilbake
Topp