• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Cornelius fat 19 og 9 liter ball lock

Rutof skrev:
Ingemarh skrev:
Rutof skrev:
Vist noen vil ha gass og øl koblinger koster det 90 kr for et sett ( øl og gass)

Har bestilt to fat.. Men disse koblingene, hva er det? Og må man ha det?

Sorry, fersk i fat-verden!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Koblinger til øl ut og gass inn. Må ha et sett. vist du ikke har

ok, da tar jeg to stk. ref min PM.

Takk!
 
Hei,
Jeg mener bestemt at jeg har sendt en PM med bestilling av to 9 l og to 19 l for en tid tilbake.
Jeg klarer imidlertid ikke å finne noen kopi av meldingen. Jeg håper du Rutof har mottatt den.
mvh Jens
 
Jens Kristian skrev:
Hei,
Jeg mener bestemt at jeg har sendt en PM med bestilling av to 9 l og to 19 l for en tid tilbake.
Jeg klarer imidlertid ikke å finne noen kopi av meldingen. Jeg håper du Rutof har mottatt den.
mvh Jens

Er mottat
 
Var superfornøyd med humlen som du skaffet meg i forrige runde og tar gjerne en forsendelse med 4 stk 19-litere i en norgespakke hvis det går bra. Fantastisk bra initiativ :)
 
olab skrev:
Var superfornøyd med humlen som du skaffet meg i forrige runde og tar gjerne en forsendelse med 4 stk 19-litere i en norgespakke hvis det går bra. Fantastisk bra initiativ :)

Notert 8)
 
Bestilling er sendt.

Til de som har bestilt betaler inn på konto eller paypal(etter ønske fra noen). Når betaling er gjort send mail med hva du skal ha, hva du har betalt og ikke minst adresse.
Det er viktig.

Mail adresse:  runeogsiren@hotmail.com

Kontonr. 3628 44 12782
Paypal. runeogsiren@hotmail.com

Mvh

Rune
 
Rutof skrev:
Bestilling er sendt.

Til de som har bestilt betaler inn på konto eller paypal(etter ønske fra noen). Når betaling er gjort send mail med hva du skal ha, hva du har betalt og ikke minst adresse.
Det er viktig.

Mail adresse:  runeogsiren@hotmail.com

Kontonr. 3628 44 12782
Paypal. runeogsiren@hotmail.com

Mvh

Rune

Fraktpris 160 for to fat også? Ville bare dobbeltsjekke. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp