Fraktpris for et fat også? Samme pris? Et fat går som norges pakke kr. 149
Rutof 31 Jul 2013 #61 Slystr skrev: Fraktpris for et fat også? Samme pris? Klikk for å utvide... Et fat går som norges pakke kr. 149
Slystr skrev: Fraktpris for et fat også? Samme pris? Klikk for å utvide... Et fat går som norges pakke kr. 149
Kristoffer J Norbrygg-medlem 31 Jul 2013 #62 Skal jeg overføre for frakt også? Det var 160 for 4 fat?
Rutof 31 Jul 2013 #63 Kristoffer J skrev: Skal jeg overføre for frakt også? Det var 160 for 4 fat? Klikk for å utvide... Stemmer 160 for 4 fat. Frakten må betales før det sendes. Om du vil betale frakt nå eller seinere må du bestemme
Kristoffer J skrev: Skal jeg overføre for frakt også? Det var 160 for 4 fat? Klikk for å utvide... Stemmer 160 for 4 fat. Frakten må betales før det sendes. Om du vil betale frakt nå eller seinere må du bestemme
Rutof 2 Aug 2013 #66 Bergfast skrev: For sent å slenge seg med bestillinga? Klikk for å utvide... Har noen ledig
Ingemarh 2 Aug 2013 #68 Hei. Kom hjem fra ferie i dag og kan overføre i kveld. Hvor blir de levert? I Oslo? Må vite om jeg skal betale inn postfrakt! Sent from my iPhone using Tapatalk
Hei. Kom hjem fra ferie i dag og kan overføre i kveld. Hvor blir de levert? I Oslo? Må vite om jeg skal betale inn postfrakt! Sent from my iPhone using Tapatalk
Rutof 2 Aug 2013 #71 Ingemarh skrev: Hei. Kom hjem fra ferie i dag og kan overføre i kveld. Hvor blir de levert? I Oslo? Må vite om jeg skal betale inn postfrakt! Sent from my iPhone using Tapatalk Klikk for å utvide... Sender i post til deg
Ingemarh skrev: Hei. Kom hjem fra ferie i dag og kan overføre i kveld. Hvor blir de levert? I Oslo? Må vite om jeg skal betale inn postfrakt! Sent from my iPhone using Tapatalk Klikk for å utvide... Sender i post til deg
J Jarle T 3 Aug 2013 #73 Rutof skrev: Vist noen vil ha gass og øl koblinger koster det 90 kr for et sett ( øl og gass) Klikk for å utvide... Er det hurtigkobling med gjenger eller 6 mm nippel?
Rutof skrev: Vist noen vil ha gass og øl koblinger koster det 90 kr for et sett ( øl og gass) Klikk for å utvide... Er det hurtigkobling med gjenger eller 6 mm nippel?
Rutof 3 Aug 2013 #74 Bergfast skrev: Rutof skrev: Vist noen vil ha gass og øl koblinger koster det 90 kr for et sett ( øl og gass) Klikk for å utvide... Er det hurtigkobling med gjenger eller 6 mm nippel? Klikk for å utvide... Nippel
Bergfast skrev: Rutof skrev: Vist noen vil ha gass og øl koblinger koster det 90 kr for et sett ( øl og gass) Klikk for å utvide... Er det hurtigkobling med gjenger eller 6 mm nippel? Klikk for å utvide... Nippel
Rutof 5 Aug 2013 #78 LeifHval skrev: Er det 3/8" slanger på øl slangene? Eventuelt lengde på dem? :jaha: Klikk for å utvide... Bare koblinger ikke slanger desverre barre gass inn kobling og øl ut kibling. Selges i sett
LeifHval skrev: Er det 3/8" slanger på øl slangene? Eventuelt lengde på dem? :jaha: Klikk for å utvide... Bare koblinger ikke slanger desverre barre gass inn kobling og øl ut kibling. Selges i sett
Ingemarh 6 Aug 2013 #79 Hei! Mulig du har oppdatert med status en eller annen plass i tråden.. For oss som har overført penger.. Hva er status og når kan vi forvente levering? -Ingemarh Sent from my iPhone using Tapatalk
Hei! Mulig du har oppdatert med status en eller annen plass i tråden.. For oss som har overført penger.. Hva er status og når kan vi forvente levering? -Ingemarh Sent from my iPhone using Tapatalk
Rutof 6 Aug 2013 #80 Rutof skrev: Levering 3 uker etter endelig bestilling. Klikk for å utvide... Tar ca 3 uker. Sender ut omgående når mottatt.
Rutof skrev: Levering 3 uker etter endelig bestilling. Klikk for å utvide... Tar ca 3 uker. Sender ut omgående når mottatt.