• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Cornelius fat 19 og 9 liter ball lock

Rutof skrev:
Ingemarh skrev:
Hei,

Hva skjer her? Ingen oppdatering, ingen bekreftelse på mottatt betaling..

Når blir bestillingen gjennomført og når kan vi vente levering?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei

Som jeg skrev litt lengre oppe då er alle betalinger ok. Ikke greid å svare alle.

Bestillingen er sendt og betalt. Sendingen tar 3 uker. Har tatt litt tid på grunn av bytte av nipler og prod. av nye lokk. Informasjon vil bli sendt på Mail og lagt ut på Facebook. Jeg har ikke lov å skrive her. Så blir vell litt pepper nå.

Lurer noen på noe så send meg en melding eller Mail. Skal svare så raskt som mulig.

Vist noen ikke kan eller greier å vente så kan de selvsagt gå vekk fra bestillingen. Legger litt glad nyheter ut på Facebook seinere idag.

Men du har jo fått lov igjen!
 
Gahr skrev:
Rutof skrev:
Ingemarh skrev:
Hei,

Hva skjer her? Ingen oppdatering, ingen bekreftelse på mottatt betaling..

Når blir bestillingen gjennomført og når kan vi vente levering?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei

Som jeg skrev litt lengre oppe då er alle betalinger ok. Ikke greid å svare alle.

Bestillingen er sendt og betalt. Sendingen tar 3 uker. Har tatt litt tid på grunn av bytte av nipler og prod. av nye lokk. Informasjon vil bli sendt på Mail og lagt ut på Facebook. Jeg har ikke lov å skrive her. Så blir vell litt pepper nå.

Lurer noen på noe så send meg en melding eller Mail. Skal svare så raskt som mulig.

Vist noen ikke kan eller greier å vente så kan de selvsagt gå vekk fra bestillingen. Legger litt glad nyheter ut på Facebook seinere idag.

Men du har jo fått lov igjen!

Ingen har sendt meg melding om det.

Jeg har spurt om å få bekreftelse på PM eller Mail. Såpass syns jeg styre kunne tatt seg tid til.
 
Hei.

Et spørsmål.

Jeg har bestilt og betalt for to stk 19 liters fat med koblinger. Er det mulighet for å bytte de i to 9-litere? Har innsett at dette er en mer praktisk størrelse for meg.

Har full forståelse om dette blir vanskelig. Jeg blir uansett lykkelig eier av to 19-litere..
 
Ingemarh skrev:
Hei.

Et spørsmål.

Jeg har bestilt og betalt for to stk 19 liters fat med koblinger. Er det mulighet for å bytte de i to 9-litere? Har innsett at dette er en mer praktisk størrelse for meg.

Har full forståelse om dette blir vanskelig. Jeg blir uansett lykkelig eier av to 19-litere..

Vi kan bytte. Jeg har selv bestilt 10stk 9 litere
 
Hei, vet du hvor fatene er nå, og om de er sendt til deg?
Må begynne å planlegge litt framover så man får fylt opp fata når de kommer.:)

Super tilltak med fellesbestilling..
 
DanielB skrev:
Hei, vet du hvor fatene er nå, og om de er sendt til deg?
Må begynne å planlegge litt framover så man får fylt opp fata når de kommer.:)

Super tilltak med fellesbestilling..

De er sendt fra leverandør. Kommer med dato når jeg har det. 

Vist noen er skikkelig beit for fat så får jeg noen neste  uke som ble express sendt. Skal vise de til noen som ønsket litt store mengder og ville se fatene først.

Vist ikke så bruker jeg de :)

Takker for det Daniel. :)
 
jeg tar gjerne expressfat om du sender i posten. Har 40 l som har gjæret litt over en uke og da hadde neste uke passet perfekt.
 
Hei Rutof.
Flere som begynner å bli litt utolmodig nå, så du bør snart komme med en liten oppdatering på hvor fatene befinner seg i verden.
Har nå måtte ty til flasker på de brygga mine som har måtte stå over en månet på gjæringskarra, og har ennå et par brygg som snart bør over på fat.

Daniel
 
DanielB skrev:
Hei Rutof.
Flere som begynner å bli litt utolmodig nå, så du bør snart komme med en liten oppdatering på hvor fatene befinner seg i verden.
Har nå måtte ty til flasker på de brygga mine som har måtte stå over en månet på gjæringskarra, og har ennå et par brygg som snart bør over på fat.

Daniel

Ifølge Rutof så er fata i Norge, under tollbehandling og skal starte utsending neste uke hvis alt får i orden. Er visst noe alvorlig sykdom i familien hans, så er litt dårlig med oppdateringer nå.
 
[/quote]

Ifølge Rutof så er fata i Norge, under tollbehandling og skal starte utsending neste uke hvis alt får i orden. Er visst noe alvorlig sykdom i familien hans, så er litt dårlig med oppdateringer nå.
[/quote]

forståelig nok, ja....
 
Tilbake
Topp