• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Cornelius fat 19 og 9 liter ball lock

Hei.

Beklager dårlig oppdateringer. Hatt mye å stri med.
Planen er å starte med utsending av fat iløpet av neste uke. Da skal de være hos meg. Samt at nå er koniske tanker priotert. De har ventet lengst.  

Beklager igjen at det har tatt tid.

Flere grunner for det.

Noen har brukt lang tid på å betale
Trudde at nye ventiler og nye lokk var lager vare. Men de måttet lages først, så montere nye ventiler på alle fat.


Så beklager igjen på det sterkeste at det har tatt tid. Tatt tid med koniske tanker også. Takket for god tolmodighet med konene :)

Vist noen ikke kan vente så forstår jeg det. Ta kontakt med meg vist noen ikke kan vente. Full forståelse for det.
 
Hei! Jeg er kanskje den som har spurt etpar-tre her på forumet om deres erfaringer med å handle med deg...

Så langt er deres erfaringer gode og jeg har derfor ventet tålmodig. Det gjør jeg ennå.

Brygg kommer og går, men familie varer evig...

Mvh, Caliber
 
Utsending vil starte neste uke vist alt stemmer.

Det er mange som skal sendes så det tar tid. Starteren med de første som bestilte.

Heldigvis lettere en koniske
 
Har ingen problem å skjønne at det er mange forsendelser, men er det noen videre oppdateringer her? Har ett brygg som er siktet inn på "nye fat" - men har dog flasker som reserveløsing...

mvh
Rune
 
Sorry sendt ut som bare det. Får sendt endel idag også :) prøvd å priotere noen , men ser at jeg har gjort noe feil :( beklager dette. Bare 19 litere som er sendt. 9 litere kommer på fredag til Oslo med endel 19 litere. Noen skal hente der.

Neste uke får jeg hjelp til å sende ut. Veldig mye arbeid. Har liten Volvo v50. Så går ikke mange pakker omgangen i. Så blir mye kjøring til posten.

Gjør dette på kveldstid. Da jeg et i full jobb. Håper det er forståelse for dette. 

Trudde det var mye jobb med koniske, men dette ......
 
Rutof skrev:
Sorry sendt ut som bare det. Får sendt endel idag også :) prøvd å priotere noen , men ser at jeg har gjort noe feil :( beklager dette. Bare 19 litere som er sendt. 9 litere kommer på fredag til Oslo med endel 19 litere. Noen skal hente der.

Neste uke får jeg hjelp til å sende ut. Veldig mye arbeid. Har liten Volvo v50. Så går ikke mange pakker omgangen i. Så blir mye kjøring til posten.

Gjør dette på kveldstid. Da jeg et i full jobb. Håper det er forståelse for dette. 

Trudde det var mye jobb med koniske, men dette ......

All honør til deg og det arbeidet du legger i dette. Husk å ta deg tid til en øl i ny og ne også!
mvh
Runeme
 
Vært litt rot med transportør  firma. Toll faktura ble betalt på fredag. Men de hadde glemt noen avgifter og gebyrer


Sitat fra Facebook.

Da har shipco endelig greid å sende faktura på div. Gebyrer/avgifter. De prøvde å sende på Mail det greide de ikke. Fikk den tilslutt på sms. Den er nå betalt og de leverer varene til meg når betaling er registrert. Så regner tidligst med torsdag.

Da er alle velkommen å hente og resten skal få sendt sine fat.

Beklager igjen og dette er irriterende.
 
Hei,

Har du flere fat? I så fall er jeg interessert. Kan være interessert i både 9L og 19L avhengig av hva du har.
 
Siste rest av fat blir levert meg imorgen av bring. Fått bekreftet det av bring idag. Jævla godt.
 
Tilbake
Topp