• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Cornelius fat 19 og 9 liter ball lock

Etter forbud fra Norbrygg styre om at jeg ikke for drive med samkjøp eller salg på Norbrygg sider. Så ligger jeg ikke ut mer info og bilder her ang. Produksjon, shipping og annet. Og de som lurer er dette samkjøp. Eneste jeg for her er en sur drage som mener jeg bruker formye tid på dette.


Så info og bilder kommer på mail fremover.

Nye lokk og nye inn og utganger på alle fat.
 
Det var synd da initiativene dine har vært meget verdifulle for oss hjemmebryggere.
Jeg er full av beundring for folk som legger ned så mye arbeid til fellesskapets beste.
Jens
 
Synd at det blir stopp men sånn er det vel bare  :cheeky:

Hadde ikke blitt fatkjøp på meg enda jaffal om du ikke hadde gjort denne superinnsatsen så jeg bare bøyer meg i støvet å sier takk for god innsats  :ilike:
 
Skal ikke ha fat ennå, men det kommer vel med tid og stunder. Hvis du skulle drive samkjøp av slik senere, hvor vil du legge ut info?
 
Ja, håper du holder oss oppdatert på slike fine tilbud(humle, fat etc) ved senere anledninger også! Meget bra initiativ.  Jeg ser overhode ikke problemet her...
 
Rutof,

Sender du ut bekreftelse på mottatt betaling? Har ikke fått noe svar på epost som ble sendt sammen med betaling.


Mvh

Kristoffer
 
Kristoffer J skrev:
Rutof,

Sender du ut bekreftelse på mottatt betaling? Har ikke fått noe svar på epost som ble sendt sammen med betaling.


Mvh

Kristoffer

Samma her!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Alt ok med alle. Litt styr i det siste så ikke fått svart all.

Beklager det på det sterkeste og skal sjerpe meg :bank2:
 
Rutof skrev:
Etter forbud fra Norbrygg styre om at jeg ikke for drive med samkjøp eller salg på Norbrygg sider. Så ligger jeg ikke ut mer info og bilder her ang. Produksjon, shipping og annet. Og de som lurer er dette samkjøp. Eneste jeg for her er en sur drage som mener jeg bruker formye tid på dette.


Så info og bilder kommer på mail fremover.

Nye lokk og nye inn og utganger på alle fat.

Leit å høre. Hadde ikke blitt 9l fat på meg på lenge ennå uten dette initiativet da jeg var litt for treg til å bli med på bryggeland sitt samkjøp i vår (som vitterlig ble promotert på dette forumet). Du er også medskyldig i at jeg til enhver tid har humle i fryseren. Håper dette ikke blir en permanent ordning, både ift deg og samkjøp generellt. Uten samkjøp hadde jeg ikke hatt speidel, humlelager, gjær nok ut over høsten og nå altså 9l fat som vil bli perfekte i båten til sommeren. All ære og respekt til dem som gidder å organisere til glede for oss andre. :)
 
Uten samkjøp hadde jeg ikke hatt speidel, humlelager, gjær nok ut over høsten og nå altså 9l fat som vil bli perfekte i båten til sommeren. All ære og respekt til dem som gidder å organisere til glede for oss andre.

+1  :ilike:
 
Hei,

Hva skjer her? Ingen oppdatering, ingen bekreftelse på mottatt betaling..

Når blir bestillingen gjennomført og når kan vi vente levering?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ingemarh skrev:
Hei,

Hva skjer her? Ingen oppdatering, ingen bekreftelse på mottatt betaling..

Når blir bestillingen gjennomført og når kan vi vente levering?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei

Som jeg skrev litt lengre oppe då er alle betalinger ok. Ikke greid å svare alle.

Bestillingen er sendt og betalt. Sendingen tar 3 uker. Har tatt litt tid på grunn av bytte av nipler og prod. av nye lokk. Informasjon vil bli sendt på Mail og lagt ut på Facebook. Jeg har ikke lov å skrive her. Så blir vell litt pepper nå.

Lurer noen på noe så send meg en melding eller Mail. Skal svare så raskt som mulig.

Vist noen ikke kan eller greier å vente så kan de selvsagt gå vekk fra bestillingen. Legger litt glad nyheter ut på Facebook seinere idag.
 
Tilbake
Topp