• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Cornelius fat 19 og 9 liter ball lock

:idea: :idea: :idea:

Det fremstår for meg litt merkelig at dette som er et felleskjøp av fat, kan organisator kompensere for mangler og sen levering. Det er for meg helt uforståelig.

:help: :help:
 
Roger skrev:
:idea: :idea: :idea:

Det fremstår for meg litt merkelig at dette som er et felleskjøp av fat, kan organisator kompensere for mangler og sen levering. Det er for meg helt uforståelig.

:help: :help:

+1

Og hvorfor bruke fellesbestilling når man kan kjøpe til samme pris fra butikk :help: :
http://hobbybryggeren.no/fat-utstyr-c-8/brukte-cornelius-fat-9-liter-p-82
 
Nå ble vel denne fellesbestillingen påbegynt før nettbutikken?
Ble nok betalt før nettbutikken startet også?

Rune så nok et potensiale her, og kudos til han for det...


Men, uansett bare positivt å melde derfra. Fik nettopp mail om siste rest av min betilling.
 
Nå ble vel denne fellesbestillingen påbegynt før nettbutikken?
Ble nok betalt før nettbutikken startet også?

Rune så nok et potensiale her, og kudos til han for det...


Men, uansett bare positivt å melde derfra. Fik nettopp mail om siste rest av min betilling.

+1
 
Er det noen som vet hvordan denne ventilen fungerer?
 

Vedlegg

  • 2014-02-13 21.07.05.jpg
    2014-02-13 21.07.05.jpg
    601,8 KB · Sett: 1.089
har du kjøpt med rune får du nok nytt lokk ved henvendelse http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,19405.msg192081.html#msg192081
 
Jeg målte akkurat opp hvor mye jeg kunne få i 9 l fata jeg fikk fra denne fellesbestillingen. Det ble 12,8 l til helt fullt.
Bra 9 l fat  :yes:
Det passet meg meget bra å få noen fat av den størrelsen, så jeg er fornøyd.
 
Jens Kristian skrev:
Jeg målte akkurat opp hvor mye jeg kunne få i 9 l fata jeg fikk fra denne fellesbestillingen. Det ble 12,8 l til helt fullt.
Bra 9 l fat  :yes:
Det passet meg meget bra å få noen fat av den størrelsen, så jeg er fornøyd.

Beklager da har jeg sendt feil  :bank2:
 
Jeg lurer på om flere har opplevd å motta uttete fat fra Rune.
Etter 4 mail til Rune angående dette, så prøver jeg meg her og hører om det er noe jeg må bare godta?
Føler etter at jeg både har forhåndsbetalt og ventet tolmodig i 3 mnd så burde han i det minste svare på mailene mine.
Har flere opplevd dette?
 
ogardvik skrev:
Jeg lurer på om flere har opplevd å motta uttete fat fra Rune.
Etter 4 mail til Rune angående dette, så prøver jeg meg her og hører om det er noe jeg må bare godta?
Føler etter at jeg både har forhåndsbetalt og ventet tolmodig i 3 mnd så burde han i det minste svare på mailene mine.
Har flere opplevd dette?


Hva er Mail adressen din? Trudde jeg har svart på alle mailer. Beklager vist jeg ikke har svart. Send Mail igjen så skal jeg svare.
 
Jeg bestilte 4 fat fra Rune og fikk et som ikke var tett. Dette hadde ødelagte gjenger og var ikke mulig å tette med gjengetape. Fikk nytt fat. Min erfaring er at Rune svarer raskt på mail, og at varene kommer til slutt (selv om det av og til kan ta litt tid...) Dette gjelder felleskjøp av fat og humle, ikke nettbutikken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Min erfaring er også at han alltid svarer, og svarer veldig raskt på mail! Jeg kjøpte og noen fat, kraner og shanks før han fikk nettbutikk. Shanksene jeg fikk var for korte (min egen feil) så jeg sendte mail og spurte om vi kunne bytte til lengre. Fikk da svar med en gang om at det ikke var problem, og at jeg ikke trengte sende de andre tilbake. Fikk da altså lengre shanks UTEN å måtte betale ekstra, eller sende de korte tilbake! Fantastisk kundeservice!  :skitbra:
 
ja fantastisk kundeserrvice  har ennå ikke fått mine 2 9L som eg ar betalt me frakt for 6 måner siden han sa skulle sende den 18 februar å ingenting kom  å nå 5 mars har ikke fått noen fatt.  ja så fantastisk kundeserrvise de ska han ha for
 
Tilbake
Topp