1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.
    Fjern notisen
  3. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Cornelius fat 19 og 9 liter ball lock

En tråd i 'For privatpersoner' startet av Rutof, 25 Jul 2013.

  1. Roger

    Roger
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

    :idea: :idea: :idea:

    Det fremstår for meg litt merkelig at dette som er et felleskjøp av fat, kan organisator kompensere for mangler og sen levering. Det er for meg helt uforståelig.

    :help: :help:
     
  2. Sers77

    Sers77
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Arendal
    Kanskje er de noe gevinst inni der enn plass  :eek:

    Veldig mange fat til 490,-  :jaha:
     
  3. Bjarte H

    Bjarte H
    Expand Collapse
    Dommer

    Bosted:
    Stavanger
    +1

    Og hvorfor bruke fellesbestilling når man kan kjøpe til samme pris fra butikk :help: :
    http://hobbybryggeren.no/fat-utstyr-c-8/brukte-cornelius-fat-9-liter-p-82
     
  4. Slystr

    Slystr
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Sarpsborg
    Nå ble vel denne fellesbestillingen påbegynt før nettbutikken?
    Ble nok betalt før nettbutikken startet også?

    Rune så nok et potensiale her, og kudos til han for det...


    Men, uansett bare positivt å melde derfra. Fik nettopp mail om siste rest av min betilling.
     
  5. BTTjelta

    BTTjelta
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Sandnes
    +1
     
  6. TerjeMorten

    TerjeMorten
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Tonstad
  7. Slystr

    Slystr
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Sarpsborg
    Er det noen som vet hvordan denne ventilen fungerer?
     

    Vedlagte filer:

  8. LasseO

    LasseO
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    har du kjøpt med rune får du nok nytt lokk ved henvendelse http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,19405.msg192081.html#msg192081
     
  9. Slystr

    Slystr
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Sarpsborg
  10. Jens Kristian

    Jens Kristian
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

    Bosted:
    Kvernaland
    Jeg målte akkurat opp hvor mye jeg kunne få i 9 l fata jeg fikk fra denne fellesbestillingen. Det ble 12,8 l til helt fullt.
    Bra 9 l fat  :yes:
    Det passet meg meget bra å få noen fat av den størrelsen, så jeg er fornøyd.
     
  11. Rutof

    Rutof
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Fjell
    Beklager da har jeg sendt feil  :bank2:
     
  12. ogardvik

    ogardvik
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Jeg lurer på om flere har opplevd å motta uttete fat fra Rune.
    Etter 4 mail til Rune angående dette, så prøver jeg meg her og hører om det er noe jeg må bare godta?
    Føler etter at jeg både har forhåndsbetalt og ventet tolmodig i 3 mnd så burde han i det minste svare på mailene mine.
    Har flere opplevd dette?
     
  13. Rutof

    Rutof
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Fjell

    Hva er Mail adressen din? Trudde jeg har svart på alle mailer. Beklager vist jeg ikke har svart. Send Mail igjen så skal jeg svare.
     
  14. Jarle T

    Jarle T
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Jeg bestilte 4 fat fra Rune og fikk et som ikke var tett. Dette hadde ødelagte gjenger og var ikke mulig å tette med gjengetape. Fikk nytt fat. Min erfaring er at Rune svarer raskt på mail, og at varene kommer til slutt (selv om det av og til kan ta litt tid...) Dette gjelder felleskjøp av fat og humle, ikke nettbutikken.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. BTTjelta

    BTTjelta
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    Bosted:
    Sandnes
    Min erfaring er også at han alltid svarer, og svarer veldig raskt på mail! Jeg kjøpte og noen fat, kraner og shanks før han fikk nettbutikk. Shanksene jeg fikk var for korte (min egen feil) så jeg sendte mail og spurte om vi kunne bytte til lengre. Fikk da svar med en gang om at det ikke var problem, og at jeg ikke trengte sende de andre tilbake. Fikk da altså lengre shanks UTEN å måtte betale ekstra, eller sende de korte tilbake! Fantastisk kundeservice!  :skitbra:
     
  16. seven

    seven
    Expand Collapse
    Registrert bruker

    ja fantastisk kundeserrvice  har ennå ikke fått mine 2 9L som eg ar betalt me frakt for 6 måner siden han sa skulle sende den 18 februar å ingenting kom  å nå 5 mars har ikke fått noen fatt.  ja så fantastisk kundeserrvise de ska han ha for
     
  17. Ole Bråten

    Ole Bråten
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

    Bosted:
    Fauske
    Da ville jeg prøvd å sende han en ny e-post.
     

Del denne siden